ورزش

درخواست برانکو برای پیدا کردن حریف آسان در بازی دوم

خبرگزاری فارس: درخواست برانکو برای پیدا کردن حریف آسان در بازی دوم / نشست طاهری با مدیران العروبا و احتمال امضای تفاهم‌نامه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواست حریف دوم این تیم در اردوی عمان تیمی از رده‌های پایین این کشور باشد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه العروبای عمان برای دیدار امروز تیمشان مقابل پرسپولیس بلیت فروشی نکرده‌اند و حضور هواداران در استادیوم رایگان خواهد بود.

* علی اکبر سیبویه سفیر ایران در عمان امروز با حضور در شهر صور دیدار تیم‌های العروبا و پرسپولیس را از نزدیک تماشا می‌کند.

* قرار است طاهری و سیبویه امروز با یکدیگر نشست برگزار کنند.

* بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین امروز صبح راهی هتل صورپلازا شدند و پس از صرف ناهار و استراحت عصر امروز به ورزشگاه اختصاصی العروبا خواهند رفت.

* زمان دیدار تیم‌های العروبا و پرسپولیس به ساعت 19 در وقت محلی و 19 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

* قرار است طاهری در سفر به عمان جلسه و دیداری هم با رئییس فدراسیون فوتبال این کشور برگزار کند.

* در ساعت 15 به وقت محلی مدیران باشگاه العروبا و علی اکبر طاهری با یکدیگر جلسه برگزار خواهند کرد. در این جلسه احتمالاً تفاهمنامه‌های همکاری هم امضا خواهد شد.

* به احتمال فراوان مهرداد کفشگری قادر نخواهد بود در اردوی عمان همراه با پرسپولیس حضور داشته باشد.

* به نظر می‌رسد دیدار تدارکاتی دوم پرسپولیس قطعی شده اما برانکو از مسئولان باشگاه خواسته تا حریف دوم پرسپولیس تیمی آسان تر باشد و به همین دلیل احتمالا تیمی از رده‌های پایین تر عمان روز دوشنبه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

* پرسپولیسی‌ها فردا شهر صور را به مقصد مسقط ترک خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا