ورزش

درس‌های زیادی از بازی قبل گرفتیم/۱۴ سال است در عمان نتیجه نگرفتیم

کارلوس کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد از دیدار قبل تیمش برابر عمان درس گرفته و با این تجربه به مصاف حریف عربی‌اش می‌رود تا با ارائه یک بازی متفاوت، صعود به مرحله بعدی را قطعی کند.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر عمان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: مطمئنا بازی تیم صدر جدول با تیم دوم گروه بازی مهمی برای هر دو تیم است. نگرش ما این است که بازی خوبی را ارائه کنیم تا با تمام قوا به دور بعد راه یابیم. مطمئنا بازی پرفشار و محکمی را شاهد خواهیم بود. تلاش می‌کنیم در بازی فردا صعودمان را مقابل تیمی که بازیکنان و مربی خوبی دارد، قطعی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما به غیر از اینکه به لحاظ فنی مربی بزرگی هستید، تخصص زیادی بر مسائل روحی روانی دارید، چگونه توانستید بازیکنان را بعد از شنیدن خبر مرگ هادی نوروزی آماده این بازی کنید؟، تاکید کرد: از صمیم قلبم از طرف خودم و اعضای تیم به خانواده نوروزی و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدیم. او نه تنها بازیکن خوبی بود بلکه مرد بزرگی بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شکست ۳ بر یک ایران برابر عمان در آخرین رویارویی دو تیم و در پاسخ به این پرسش که آیا نتیجه آن بازی روی شما فشار روحی ایجاد نمی‌کند؟ تصریح کرد: نه تنها در بازی قبل بلکه ایران در ۱۴ سال قبل نتوانسته نتیجه مثبتی برابر عمان در این کشور کسب کند.

وی در این خصوص اضافه کرد: می‌دانیم آنها تیم و بازیکنان خوبی دارند و مربی آنها ۴ سال است در این تیم کار می‌کند. از آن بازی درس‌های زیادی گرفتیم و تلاش کردیم متفاوت عمل کنیم. در چند ماه گذشته شخصا بازی‌های این تیم را زیر نظر گرفته‌ام.

کی‌روش با بیان اینکه ۱۴ بازی این تیم را دیده‌، یادآور شد: تلاش می‌کنیم تیم متفاوت و بدون غروری را در بازی فردا داشته باشیم. وقتی بازیکنانی چون مبارک، فارسی و الخلیل که در این بازی جایگزین عبدالعزیز می‌شوند، در این تیم حضور دارند، نمی‌توانیم این تیم را دست کم بگیریم و باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اردوی ایران در دوبی و شرایط آب و هوایی مسقط فکر می‌کنید که ایران باید فردا با حریف و تماشاگرانش بجنگد یا با شرایط آب و هوا؟ خاطرنشان کرد: اول باید بگویم که ما به اینجا نیامده‌ایم که با تیمی بجنگیم بلکه آمده این تا با این تیم رقابت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: شرایط جوی فردا برای هر دو تیم یکسان است. ما به دوبی رفتیم تا شرایط بهتری پیدا کنیم. وقتی فردا بازی شروع می شود باید به همه چیز عادت کرده باشیم. این یکی از درسهایی بود که از بازی قبلی برابر عمان گرفتیم و به همین خاطر در اردوی دوبی حاضر شدیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا