مشهد

در ایام پایانی ماه صفر صورت می‌پذیرد؛ اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به خطوط شبانه برای انتقال زائران از مبادی ورودی شهر

در ایام پایانی ماه صفر صورت می‌پذیرد؛
اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به خطوط شبانه برای انتقال زائران از مبادی ورودی شهر
یک دستگاه جرثقیل، ۱۸دستگاه اتوبوس امداد و ۲ دستگاه موتور سیکلت امداد در کنار ناوگان اتوبوسرانی فعال هستند.
اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به خطوط شبانه برای انتقال زائران از مبادی ورودی شهر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در ایام پایانی ماه صفر خطوط شبانه به فعالیت خود ادامه می‌دهند و آمادگی انتقال زائران از مبادی ورودی شهر را با اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس داریم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اصغر نیشابوری با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی «گفتگوی شهربهشت» که با موضوع «برنامه‌های شهرداری مشهد برای ارائه خدمات به زائران امام رضا(ع) در دهه آخر صفر» در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: سرویس‌دهی در خطوط منتهی به حرم مطهر، مبادی ورودی و عبوری از حرم مطهر تقویت می‌گردند و با ۳۵۰ دستگاه اتوبوس تا ساعت ۲۲:۳۰ سرویس‌دهی خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: خطوط شبانه نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و آمادگی انتقال زائران از مبادی ورودی شهر را با اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس داریم.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه۳۰ دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال شرکت‌کنندگان در مراسم عزاداری نمادین زنان نوغان اختصاص می‌یابد، گفت: همچنین خطوط مبادی ورودی مانند پایانه امام رضا(ع) و معراج، راه آهن و فرودگاه نیز تقویت می‌گردند.
نیشابوری افزود: تا امروز عصر هفدهم آذرماه جاری اتوبوس‌های اعزام شده به کربلا و نجف به مشهد مقدس بازخواهند گشت و سرویس‌دهی ویژه روزهای پایانی صفر را به همراه سایر ناوگان انجام خواهند داد.
وی اضافه کرد: یک دستگاه جرثقیل، ۱۸دستگاه اتوبوس امداد و ۲ دستگاه موتور سیکلت امداد در کنار ناوگان اتوبوسرانی فعال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا