مشهد

در 4 سال گذشته، بیشترین آمار جابجایی قطارشهری مربوط به 28 صفر بوده است

در 4 سال گذشته، بیشترین آمار جابجایی قطارشهری مربوط به 28 صفر بوده است

این نمایشگاه فرصتی را به وجود می‌آورد تا یک نظم و ارتباط مستقیم در روند عرضه و تقاضای محصولات مورد نیاز ارگان‌ها به وجود آید.
در 4 سال گذشته، بیشترین آمار جابجایی قطارشهری مربوط به 28 صفر بوده است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: در 4 سال گذشته، بیشترین آمار جابجایی مترو مربوط به 28 صفر بوده است و از این حیث تمام توانمان را برای پذیرایی هر چه بهتر و مناسب‌تر از زائران بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) می‌گذاریم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم طاهری در حاشیه بازدید از ب ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک اظهارکرد: در همین راستا ورود ادوات عزاداری حجیم همچون طبل، علم، پلاکارد، سامانه صوتی و موارد مشابه به داخل ایستگاه‌ها و واگن‌های قطار شهری ممنوع است.
وی با بیان اینکه مشتاقانه در انتظار آماده شدن بخش توسعه خط یک قطارشهری به وسیله دستان پر توان نیروهای خدوم شهرداری هستیم، ادامه داد: هیچ لذتی بالاتر از لذت خدمت‌رسانی به مردم آن هم در مجموعه قطارشهری نیست و ما نیز به خود می‌بالیم که در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این قسمت خواهیم بود.
به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد، با افتتاح بخش توسعه خط یک، این شهر نخستین شهری خواهد بود که خط مستقیم مترو به فرودگاه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه فراگیری سازمان همیاری شهرداری‌ها به مجموعه‌های شهری کمک می‌کند، عنوان کرد: ارتباطاتی که به واسطه این سازمان، شهرداری‌ها و مجموعه‌های شهری به دست می‌آورند، ظرفیت بی‌بدیلی است که با کاهش نیازها به خارج از کشور می‌شود.
طاهری با اشاره به فعالیت‌های متنوع سازمان همیاری دهیاری‌های خراسان رضوی عنوان کرد: شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد نیز ارتباطات تنگاتنگی با این سازمان داشته و آمادگی نیز دارد که بسیاری از خریدهای مورد نیاز خود را از مجموعه‌های تابعه این سازمان انجام دهد.
وی با مثبت ارزیابی کردن ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی را به وجود می‌آورد تا یک نظم و ارتباط مستقیم در روند عرضه و تقاضای محصولات مورد نیاز ارگان‌ها به وجود آید.
گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک امروز از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه‌های دائمی مشهد میزبان علاقه‌مندان و متخصصان حوزه مدیریت شهری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا