مشهد

دمای هوای مشهد به ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد

کرمان هواشناسی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: دمای هوا در مشهد در طول ۳ روز آینده به حدود ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: دمای هوای امروز در مشهد مقدس بین 21 تا 37 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده و این در حالی است که نوسانات آن برای فردا به بین 20 تا 33 درجه سانتی‌گراد بالای صفر تغییر می‌کند.

وی وضعیت هوای امروز مشهد مقدس را صاف تا کمی ابری و در ساعات بعدازظهر به بعد رشد و افزایش ابر با وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک عنوان کرد و افزود: این وضعیت فردا به صورت صاف تا کمی ابری به تدریج رشد و افزایش ابر، در عصر و شب رگبار پراکنده باران توأم با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ گاهی وزش باد  شدید همراه با گرد و خاک در می‌آید.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای مشهد در روز سه شنبه بین 18 تا 28 درجه سانتی‌گراد بالای صفر تغییر کرده و وضعیت آن نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات رگبار باران توأم با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید تا گاهی شدید همراه با گرد و خاک است.

قائنی پور با اشاره به تحلیل‌های هواشناسی که در نقشه‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: مدل‌ها نشان از این دارد که در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در سطح استان پیش‌بینی شده و در فردا و روز سه شنبه ضمن تشدید این وضعیت و کاهش نسبی دمای هوا در سطح استان، شاهد بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی استان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا