خراسان

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق و الکترونیک از امروز در مشهد گشایش می‌یابد

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک تجهیزات و صنایع وابسته از فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز به کار می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک تجهیزات و صنایع وابسته ازامروز ۲۹ تیرماه به مدت ۴ روز در نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد برپا می‌شود. 
در این نمایشگاه ۷۲ شرکت در قالب ۶۵ غرفه و در فضایی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند.
۱۸ نماینده از ۱۱ کشور ایتالیا، کره جنوبی، آلمان، چین، هلند، فرانسه، ترکیه، تایوان، سوئیس، اتریش و چین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک تجهیزات و صنایع وابسته مشهد حضور دارند. 
از جمله زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه می‌توان به برق، روشنایی، اتوماسیون صنعتی، سیم و کابل‌ها، تابلوها و ترانسفورماتورها، مواد مصرفی، خدمات فنی مهندسی، ژنراتورها، انرژی های نو و تجدیدپذیر، نیروگاه‌ها، باطری، مهندسی برق و قدرت، تجهیزات الکتریکی، نوآورانه مهندسی روشنایی، لوازم  اتصالات، اتوماسیون ساختمان، بهره و صرفه‌جویی انرژی و نوآوری‌ها اشاره کرد.  
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک تجهیزات و صنایع وابسته از ۲۹ تیر تا یک مرداد ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا