مشهد

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در مشهد برپا می‌شود

ارکانی معاون استاندار خراسان رضوی

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در مشهد برپا می‌شود.

احسان ارکانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، با اشاره به آغاز به‌کار این نمایشگاه اظهار داشت: در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی مشهد، بیش از ۲۷۰  شرکت در قالب ۹۰۰ غرفه حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۸ هزار متر مربع  فضای از مسقف و هزار متر مربع فضای باز نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان غرفه‌داران و بازدیدکنندگان این نمایشگاه خواهد بود. 

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به حضور ۲۰ شرکت خارجی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی گفت: بیش از ۳۰ نمایندگی از کشورهای، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، چین، آلمان، اتریش، کانادا، فرانسه، ترکیه، بلژیک، هلند، لهستان و ژاپن در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. 

ارکانی خاطرنشان کرد: از جمله زمینه‌های فعالیت نمایشگاه کشاورزی می‌توان به  ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی، تجهیزات آزمایشگاهی، نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری، کشتهای گلخانه‌ای، سازه‌ها، تجهیزات و تاسیسات گلخانه‌ای، مکانیزاسیون کشاورزی، شرکت‌های بازرگانی، خدمات فنی مهندسی و مشاور، مراکز علمی و دانشکده‌های کشاورزی، ارگانهای دولتی و حضور  سایتهای اطلاع‌رسانی و نشریات تخصصی اشاره کرد. 

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی مشهد از ۲۶ تا ۲۹ بهمن‌ماه و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید متخصصان، علاقه‌مندان و عموم مردم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دائر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا