ورزش

دوست داشتم در مشهد به فوتبالم ادامه دهم/ فقط با صبای قم صحبت کردم

حسین بادامکی

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهاداتی از خارج از خراسان‌رضوی داشتم اما دوست داشتم در مشهد به فوتبالم ادامه دهم.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس پیرامون پیوستنش به تیم مشهد اظهار داشت: چند پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم، باز هم در کنار مردم مشهد باشم و در شهر خودم به فوتبالم ادامه دهم.

کاپیتان سابق پرسپولیس از صبا هم پیشنهاد داشت اما در رابطه با نرفتنش به قم تصریح کرد: از طریق واسطه‌ها صحبت‌هایی مطرح شد اما تصمیم گرفتم با تیم مشهد و زیر نظر فرهاد کاظمی به فوتبالم ادامه دهم. در مقطعی که با تیمی نبسته‌بودم تمرینات اختصاصی‌ام را ادامه دادم و در برخی از روزها حتی تا 3 جلسه تمرین انفرادی داشتم.

وی بیان کرد: در تست پزشکی شرکت کردم و چیذری، مربی بدنساز باشگاه نیز از شرایطم راضی بود.

بادامکی بیان کرد: خوشحالم که در تیمی هستم که همبازیان قدیمی‌ام در پرسپولیس حضور دارند، رضا نورمحمدی، حمید علی‌عسگر وغیره دوستان خوب من هستند و امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای موفقیت تیم مشهد از تمام توانایی خود استفاده کنیم.

وی در رابطه با برخورد باشگاه مشهد با رضا عنایتی و احتمال اینکه این برخورد برای وی هم تکرار شود، تاکید کرد: در زمینه وضعیت رضا عنایتی صحبت نمی‌کنم و از این اتفاقات خبر ندارم، البته در تیم پدیده هم برخورد خوبی با من نشد. امیدوارم که شرایط به شکلی پیش رود که در فوتبال استان، شاهد خوش‌استقبال بودن و بد بدرقه بودن نباشیم.

بادامکی در زمینه مشورت پیش از قرارداد با حسن بادامکی، برادر بزرگ‌ترش و مربی کنونی تیم پدیده خراسان اظهار داشت: بسته شدن قراردادم با تیم مشهد خیلی سریع اتفاق افتاد و فرصت زیادی برای مشورت پیش نیامد اما به حسن بادامکی، برادر بزرگ‌ترم که خبر دادم خوشحال شد و برایم آرزوی موفقیت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا