مشهد

دومین قطار گردشگران اروپایی وارد مشهد مقدس شد

قطار گردشگری شیراز

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: دومین قطار حامل گردشگران اروپایی متعلق به شرکت عقاب طلایی وارد مشهد مقدس شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل‌ از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، سید جواد موسوی اظهار داشت: این قطار حامل 43 نفر از گردشگران اروپایی است که از کشورهای آمریکا، استرالیا و جمهوری چک به مشهد سفر کرده‌اند.

وی گفت: این قطار شامل 12 واگن است که با 43 مسافر و 32 خدمه صبح امروز وارد مشهد مقدس شد و بعد از توقف یک روزه در مشهد و بازدید گردشگران اروپایی از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی – تاریخی پایتخت معنوی ایران، از جمله حرم مطهر، آرامگاه نادر و آرامگاه فردوسی این شهر را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

موسوی با بیان اینکه مقصد قبلی این قطار شهر یزد بود افزود: این قطار بعد از حرکت از سمت یزد وارد مشهد مقدس شد و بعد از توقف یک روزه در مشهد، این شهر را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: گردشگران اروپایی این قطار از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی، مراکز خرید و اماکن فرهنگی – تاریخی مشهد در این توقف یک روزه بازدید خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا