ورزش

دیدار خیریه فوتسال هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور برگزار می‌شود

دیدار خیریه فوتسال هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور در مشهد برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: دیدار خیریه فوتسال هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، زهرا حجت ظهر امروز در نشستی خبری نمایشگاه «از آفریقا تا برزیل» که در مجتمع خیریه فتح المبین برگزار شد، اظهار کرد:  بنده باید در ابتدا از بانیان این امر به ویژه آقایان عزیزی و کامرانی‌فر که نمایشگاه خود را در این موسسه خیریه برگزار می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در این مرکز خیریه 400 دختر به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند، گفت: درست است که ما ورزشکار نیستیم اما ورزشکاران را دوست داریم و تمام عزیزانی که بی‌منت به این مجموعه کمک کرده‌اند با این هدف بوده که ممکن است روزی همین معلولیت هم به سراغ آنها بیاید.

حجت افزود: این مجموعه یک سازمان مردم نهاد است و با کمک خیران اداره می‌شود و ورزش نقش بسیار مهمی را در سلامتی افراد ایفا می‌کند و ساعات ورزشی جزء بهترین ساعات این افراد بوده زیرا افسردگی و اضطراب را از آنها دور می‌کند.

کمک داور بین‌المللی فوتبال نیز در ادامه اظهار کرد: من بعد از جام جهانی برزیل قصد داشتم دستاوردها و خاطرات خود را در اختیار مردم قرار دهم و نزدیک به چهار ماه است که با این مجموعه آشنا شده‌ام و به این نتیجه رسیدم که این نمایشگاه را در اینجا برگزار کنم و به نظر بنده بهشت همین جا است.

حسن کامرانی فر عنوان کرد: این نمایشگاه از روز دوشنبه به مدت سه روز در این مجموعه برگزار می‌شود و کار بزرگ خداداد عزیزی اعتبار ویژه‌ای به این نمایشگاه داده است.

وی در مورد کاندیداتوری خود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کاندیداتوری بنده در انتخابات مجلس شورای اسلامی صحت ندارد و بنده به دنبال استفاده ابزاری از این کار نیکوکارانه نیستم.

خداداد عزیزی نیز در مورد این دیدار خیرخواهانه اظهار کرد: این مسابقه جنبه خیرخواهانه دارد و بحث تبلیغ موسسه فتح‌المبین و شناختن آن به مردم در درجه اول اهمیت قرار دارد و تمامی کسانی که در این امر خیر شرکت می‌کنند بدون هیچ گونه چشمداشتی در ابن مسابقه حضور دارند.

در این مسابقه خیرخواهانه چهره‌های ورزشی هچون علی دایی، علیرضا منصوریان، کریم باقری و مهدی هاشمی نسب حضور دارند و همچنبن چهرهای سینمایی همچون پژمان بازغی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، سیاوش خیرابی و امین زندگانی حضور دارند.

گفتنی است، این دیدار در روز پنج شنبه برابر با 17 دی ماه و از ساعت 18 در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا