ورزش

دیدار پدیده و تراکتورسازی رایگان شد/ اعلام مسیر حرکت اتوبوس‌های هواداران

دیدار دو تیم پدیده و تراکتورسازی برای هواداران مشهدی رایگان و مسیر حرکت اتوبوس‌های هواداران از سوی باشگاه پدیده اعلام شد.

به گزارش ایسنا – منطقه خراسان و به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای باشگاه اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول رده بندی و ویژگی‌های این مسابقه برای تیم پدیده و همچنین سهولت حضور تماشاگران در ورزشگاه باشگاه پدیده خراسان با هماهنگی و مساعدت هیات فوتبال خراسان رضوی تعداد زیادی بلیط خریداری کرده تا در زمان مراجعه هواداران به ورزشگاه آن‎ها بتوانند بازی را به صورت رایگان تماشا کنند.

وی افزود: بر این اساس تماشاگران مشهدی می‌توانند با حضور در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد، این بازی را به صورت رایگان تماشا نمایند.

طاری‌بخش گفت: بازی پدیده و تراکتور سازی روز جمعه بیست و پنجم فروردین، ساعت ١٧در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شود و باشگاه پدیده نیز برای این بازی تمهیدات ویژه‌ای از جمله تهیه اتوبوس برای انتقال تماشاگران به ورزشگاه را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: بر این اساس اتوبوس‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ از پایانه آزادی (پارک ملت)، میدان تختی(سعدآباد)، ایستگاه مترو وکیل آباد(دوراهی طرقبه شاندیز)، چهارراه مقدم طبرسی و ابتدای شهرک شهید رجایی، تماشاگران را به صورت رایگان به ورزشگاه ثامن الائمه(ع) منتقل و پس از پایان بازی نیز به همان نقاط بر می‌گردانند.

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور تماشاگران پرشور مشهد در ورزشگاه بتوانیم روند پیروزی‌های خود را تداوم ببخشیم و بتوانیم ششمین برد خود را در کنار هواداران مشهدی جشن بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا