ورزش

دیگر به رفتار هواداران مشهدی عادت کردیم/از مرزبان بی‌خبریم

کاپیتان تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: در غیاب مرزبان فعلا عنایتی تمرینات تیم را پیگیری می‌کند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: از دلیل مرزبان برای عدم حضورش در تمرینات بی‌خبر هستم اما فعلا و در غیاب او، عنایتی تمرینات تیم را پیگیری می‌کند.
وی ادمه داد: ما بازیکن تیم هستیم و به این مسائل کاری نداریم و تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و امیدوارم مشکلات مرزبان زودتر حل شود تا تیم به حاشیه نرود.
بادامکی درخصوص تساوی تیمش مقابل استقلال نیز گفت: در بازی مقابل استقلال یک بازی قابل قبول و خوب ارائه کردیم هر چند فشار و استرس زیادی روی ما بود اما موفق شدیم یک امتیاز از این بازی بزرگ کسب کنیم.
وی ادامه داد: باید در بازی‌های بعدی در خانه فرصت‌سوزی نکنیم و برنده میدان باشیم تا با شرایط بهتر مسابقات را ادامه بدهیم.
بادامکی در خصوص مسائلی که بعد از تعویض وی مقابل استقلال به وجود آمد گفت: دیگر عادت کردیم در جایگاه ویژه استادیوم  شهر خودمان تعداد قابل توجهی هوادار تیم رقیب باشند، زمانی که می‌خواستم از زمین برای تعویض خارج شوم عده‌ای از هواداران رقیب به من توهین کردند اما من همانطور که گفتم عادت کردم و جوابی به آنها ندادم.
کاپیتان مشکی‌پوشان در خصوص دیدار روز شنبه مقابل سایپا اظهار کرد: سایپا از تیم‌های خوب و قابل احترام فوتبال ایران است و این تیم موفق شده در بازی اخیر پیروز از میدان خارج شود، ما هم باید تلاش کنیم تا با کسب نتایج مطلوب در چند هفته پایانی تا نیم فصل شرایط تیم را برای نیم فصل دوم بهبود ببخشیم.
بادامکی افزود: خودم آماده بازی مقابل سایپا هستم و فقط کمی از ناحیه مچ پا آسیب‌دیدگی دارم که به بازی روز شنبه خواهم رسید.
وی ادامه داد: باید در سه هفته پایانی نیم فصل عملکرد مطلوبی داشته باشیم تا با تقویت تیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.
بادامکی گفت: در کل شرایط تیم رو به بهبود است و در نیم فصل دوم با اضافه شدن نفرات جدید قطعا نتایج بهتری می‌گیریم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا