دانش و فناوری

راهنمای خرید بهترین گوشی ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان

۱۵۰۹۵۲۵۴۶۱
 
با بودجه‌ی مابین ۲ الی ۲٫۵۶ میلیون تومان می‌توانید گوشی‌های بسیار قدرتمند و باکیفیتی را خریداری کنید. اغلب گوشی‌هایی که در این رده قیمتی دسته‌بندی شده‌اند از پرچمداران شرکت‌های فعال در صنعت موبایل هستند.

مقدمه

حالا نوبت به بهترین گوشی‌هایی می‌رسد که با صرف بودجه‌ای مابین ۲ الی ۲٫۵ میلیون تومان قادر به خرید آن‌ها خواهید بود. در این بازه قیمتی گوشی‌های قدرتمند زیادی وجود دارند که سعی می‌کنیم در ادامه بهترین آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. البته فراموش نکنید که همیشه بهترین گوشی برای هر فرد با توجه به نیازها و معیارهای شخصی او انتخاب می‌شود و دلیل وجود ندارد که اسمارتفون‌های نام برده شده ما حتما برای شما بهترین انتخاب  موجود باشند.

آیفون ۶ اس پلاس اپل (Apple iPhone 6S): قیمت در حدود ۲،۰۸۰،۰۰۰ تومان

نسخه مجهز به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آیفون ۶ اس اپل می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید پیش رویتان محسوب شود. این اسمارتفون قیمتی در حدود  میلیون ۸۰ هزار تومان را به همراه دارد. تراشه A9 در آن بکار رفته و رم دستگاه ظرفیت ۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور به شمار می‌رود.

هوآوی پی ۱۰ پلاس (Huawei P10 Plus): قیمت در حدود ۲،۱۰۰،۰۰۰ تومان

هوآوی پی ۱۰ پلاس هم می‌تواند یکی از گوشی‌های خوبی باشد که با صرف هزینه ۲٫۱ میلیون تومان قادر به خریدش هستید، این گوشی از تراشه کرین ۹۶۰ بهره‌مند بوده و رم ۶ گیگابایتی دارد! حافظه داخلی آن ظرفیت ۶۴ گیگابایتی را ارائه می‌کند و صفحه نمایش گوشی ۵٫۵ اینچی است. وضوح تصویر نمایشگر هوآوی پی ۱۰ پلاس QHD (2560 در ۱۴۴۰ پیکسل) بوده و دوربین اصلی آن از دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی هوآوی پی ۱۰ پلاس محسوب می‌شوند.

شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix): قیمت در حدود ۲،۱۰۰،۰۰۰ تومان

نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی گوشی می میکس شیائومی هم می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید پیش رویتان محسوب شود. این گوشی از نمایشگری ۶٫۴ اینچی با وضوح تصویر ۲۰۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و طراحی بدون حاشیه بهره می‌بر‌د و یکی از اولین اسمارتفون‌هایی بود که این سبک از طراحی را ارائه می‌کرد. تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام در آن بکار رفته و دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی این فبلت از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و باتری آن ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

بلک‌بری کی‌وان (BlackBerry KEYone): قیمت در حدود ۲،۲۶۰،۰۰۰ تومان

بلک‌بری کی‌وان به تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام مجهز است، اما ظاهر منحصر به فرد و کیفیت آن به قدری خوب بوده که در لیست بهترین‌های ما جای گرفته است. رم این گوشی ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است. نمایشگر ۴٫۵ اینچی این اسمارتفون وضوح تصویر ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند و دستگاه به کیبورد فیزیکی QWERTY مجهز است. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۰۵ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی بلک‌بری کی‌وان محسوب می‌شوند.

ال‌جی جی ۶ پلاس (LG G6 Plus): قیمت در حدود ۲،۳۰۰،۰۰۰ تومان

شاید پیدا کردن گوشی ال‌جی جی ۶ پلاس در بازار داخلی کشورمان کمی دشوار باشد، اما در هر صورت این اسمارتفون از بهترین گوشی‌هایی است که با صرف هزینه‌ای در حدود ۲،۳۰۰،۰۰۰ تومان قادر به خریدش هستید. صفحه نمایش این گوشی ۵٫۷ اینچی بوده و وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌کند. دوربین اصل و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام در آن بکار رفته و رم دستگاه ۴ گیگابایتی است. حافظه داخلی این گوشی هم ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی دارد و دستگاه از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم بهره می‌برد.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی (Sony Xperia XZ Premium): قیمت در حدود ۲،۳۸۰،۰۰۰ تومان

گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم شرکت ژاپنی سونی از تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بهره می‌برد و رم ۳ گیگابایتی دارد. حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کند و صفحه نمایش گوشی ۵٫۲ اینچی و با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (فول اچ‌دی) است. دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی این اسمارتفون محسوب می‌شوند.

وان‌پلاس ۵ (OnePlus 5): قیمت در حدود ۲،۴۵۰،۰۰۰ تومان

آخرین گوشی که ما در این راهنمای خرید معرفی می‌کنید، وان‌پلاس ۵ است. این گوشی قدرتمند که قیمتی در حدود ۲٫۵ میلیون دارد از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد. رم آن ۸ گیگابایتی است و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش‌فرض ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کند. نمایشگر ۵٫۵ اینچی گوشی مذکور وضوح تصویر فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) داشته و دوربین اصلی آن از دو سنسور ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی گوشی وان‌پلاس ۵ محسوب می‌شوند.

کلام آخر

بنابراین به نظر ما ۷ گوشی نام برده شده می‌توانند از بهترین اسمارتفون‌هایی باشند که با صرف هزینه‌ای مابین ۲ الی ۲٫۵ میلیون تومان قادر به خریدشان هستید. فراموش نکنید که هیچ اجباری برای خرید اسمارتفون‌های فوق وجود ندارد و همیشه بهترین گوشی برای یک فرد با توجه به معیارها و نیازهای شخصی او انتخاب می‌شود.

منبع : شبکه

tabligh kanal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا