مشهد

راه‌اندازی خطوط تاکسی ویژه بانوان در مشهد تا پایان ماه شعبان

برنامه ریزی‌های ویژه‌ای برای راه‌اندازی خطوط تاکسی ویژه بانوان انجام گرفته و گام‌های اولیه برداشته شده است.
راه‌اندازی خطوط تاکسی ویژه بانوان در مشهد تا پایان ماه شعبان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از راه‌اندازی خطوط تاکسیرانی ویژه بانوان در سطح شهر تا پایان ماه شعبان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در دوره چهارم در محل تالار شهر برگزار شد و یکی از دستور کارهای آن، بررسی یک لایحه مربوط به سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری مشهد بود.
فاطمه غیور رزمگاه، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در رابطه با این لایحه با ارائه تذکری گفت: برابر مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۱۰ وظیفه برای شهرداری‌ها تعیین شده است که ایجاد خطوط ویژه بانوان ازجمله این وظایف به‌شمار می‌رود.
وی افزود: سال‌هاست این موضوع را مطرح می‌کنیم؛ اما موردتوجه قرار نمی‌گیرد. قرار بود که ۴۰ تاکسی ویژه بانوان تا پایان سال ۹۵ اجرایی شود؛ اما این اتفاق هم نیفتاده است.
غیور خاطرنشان کرد: از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد درخواست دارم هر چه سریعتر نسبت به راه‌اندازی خطوط تاکسی ویژه بانوان اقدام کند.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد هم با وارد دانستن تذکر عضو شورا اظهار کرد: راه‌اندازی خطوط ویژه بانوان یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بوده که همواره مورد تاکید قرار گرفته است.
محمد کمال سرویها افزود: با توجه به درخواست گسترده بانوان برای راه‌اندازی خطوط ویژه بانوان، امیدواریم سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری مشهد در اسرع وقت برای تحقق این مهم گام بردارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیر‌انی شهرداری مشهد در واکنش به اظهارات رییس و عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برنامه ریزی‌های ویژه‌ای برای راه‌اندازی خطوط تاکسی ویژه بانوان انجام گرفته و گام‌های اولیه برداشته شده است.
سید مهدی علوی‌مقدم افزود: طبق برنامه زمان‌بندی پیش‎بینی شده، تا پایان ماه شعبان شاهد راه‌اندازی خطوط تاکسی ویژه بانوان در سطح کلانشهر مشهد خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا