مشهد

راه‌اندازی مجلات بین‌المللی و مراکز تحقیقاتی در دانشگاه امام رضا (ع)

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از راه‌اندازی مجلات بین‌المللی و مراکز تحقیقاتی در آینده‌ای نزدیک در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، رضا سعیدی اظهار کرد: چندین مجله و مرکز تحقیقاتی در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) راه اندازی شده است که یکی از اقدامات مفید این دانشگاه به شمار می رود.
وی عنوان کرد: در نظر داریم در آینده ای نزدیک در سطوح بالاتری این مجلات بین المللی را به صورت علمی و پژوهشی راه‌اندازی کنیم. سعیدی همچنین یکی از اقدامات صورت گرفته توسط این دانشگاه در راستای کمک به محرومان و مستضعفان را اعطای بورس محرومان و ممتازان دانست و افزود: افرادی که دارای معدل های بالا با شرایط خاص هستند، به صورت بورس درجه یک، دو و سه در این دانشگاه بورسیه شدند.
 رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) تصریح کرد: بورس درجه یک به گونه ای است که دانشجویان هیچ هزینه ای برای تحصیل، خوابگاه و سلف پرداخت نمی‌کنند و کاملا به صورت رایگان است و دانشجویان مشمول این طرح، حتی شهریه نیز دریافت می کنند. این اقدام در سال گذشته صورت گرفته و متقاضیان نیز انتخاب شدند.
سعیدی با اشاره به اینکه ۶ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل و علم آموزی هستند، گفت: دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) دارای سه دانشکده هنر و معماری، فنی و مهندسی و علوم انسانی است که دانشجویان در رشته های مختلفی مشغول به تحصیل هستند.
وی گفت: جلسات و هماهنگی‌هایی با دانشگاه های غیر انتفاعی و آزاد در سطح مشهد در راستای هم افزایی هر چه بیشتر و کاهش هزینه ها صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا