مشهد

راه‌اندازی «مرکز فرهنگی خانواده» در زیرگذر پارک ملت مشهد

resized_image38828jpg

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: با توجه به حجم عبور و مرور و تاثیرگذاری اجتماعی زیرگذر پارک ملت لذا مرکز فرهنگی خانواده در این مکان راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید رضا موسوی ضمن حضور در مرکز ارتباط مردمی 137 و پاسخگویی مستقیم به شهروندان افزود: این مکان با محوریت سبک زندگی ایرانی، اسلامی در حوزه محصولات فرهنگی، نیازهای خانواده، بازی، سرگرمی، کتاب، نشوت افزار، پوشاک و تغذیه سالم با نام مرکز فرهنگی خانواده در ماه های آینده ارائه خدمت خواهد نمود.
وی تصریح کرد: اصل موضوع پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری مشهد به شهروندان از طریق سامانه ارتباط مردمی 137 بسیار مفید و مقدس است و باید ضمن مستمر بودن و فراگیر کردن آن به فکر برنامه‌ریزی منظم و صحیح‌تر گام برداریم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در ادامه گفت: معمولا مدیران با توجه به مشغله خود، متاسفانه نمی‌توانند زمان زیادی را برای شنیدن مستقیم مشکلات مردمی صرف کنند لذا این برنامه‌ریزی در راستای تحقق نهضت پاسخگویی مدیران به شهروندان بسیار ارزشمند است.
به گفته موسوی، در این بازه زمانی که مدیران به حرف‌های شهروندان گوش می‌دهند، با اعتقادات و پیشنهادات و دیدگاه‌های مختلف آشنا می‌شوند که باید این موضوع را در تصمیم‌گیری‌های خود دخیل کنند.
وی ادامه داد: در تماس های برقرار شده مسایل مرتبط با فرهنگسراها، آموزش‌های عمومی و سازمانی، اکران‌های شهری، فعالیت‌های ورزشی و تفریحی و انتقاد از موضوعات پراکندگی جغرافیایی سازه‌های تبلیغاتی از جمله موضوعاتی بود که توسط شهروندان مطرح شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد افزود: در 6 ماهه دوم سال جاری برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی را به سمت مادران خانواده سوق داده‌ایم و دوره‌های آموزشی متنوعی را برای آنها در نظر گرفته شده که با همکاری فرهنگسراها، مساجد و مدارس برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا