خراسان

راه‌اندازی ۱۶ دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان- تربت‌حیدریه

دوربین ثبت تخلف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: ۱۶ دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان- تربت‌حیدریه به ثبت تخلفات می‌پردازند.

ابراهیم نصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: ۱۶ دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس و مشهد- تربت‌حیدریه و برعکس وجود دارد که در ۱۰ ماهه امسال در مجموع ۶۵ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۹۷۲ وسیله نقلیه از مقابل این دوربین‌ها تردد داشته‌اند.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال، ۲۷۳ هزار و ۷۴ تخلف سرعت غیرمجاز شامل ۹۱ هزار و ۸۲۲ تخلف سرعت لحظه‌ای و ۱۸۱ هزار و ۲۵۲ تخلف سرعت متوسط غیرمجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این ۱۶ دوربین در این ۲ محور ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی، بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده لحظه‌ای از طریق این دوربین‌ها را ۲۰۲ کیلومتر بر ساعت و بیشترین سرعت متوسط غیرمجاز ثبت شده را ۱۷۸ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

به گفته وی، در این مدت میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز لحظه‌ای در محور قوچان، ۱۲۶٫۴ کیلومتر در ساعت و میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز لحظه‌ای در محور تربت حیدریه، ۱۲۷٫۱ کیلومتر در ساعت بوده است.

نصری افزود: در این مدت میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز متوسط در محور قوچان، ۱۲۵٫۸ کیلومتر در ساعت و میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز متوسط در محور تربت حیدریه، ۱۲۵٫۴ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی پرتخلف ترین ساعات شبانه روز از لحاظ تعداد تعداد تخلفات سرعت لحظه‌ای را ساعت ۱۵ تا ۱۶ و پرتخلف ترین ساعات شبانه روز از لحاظ تعداد تعداد تخلفات سرعت متوسط را ساعت ۷ تا ۸ اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۱٫۴ درصد کل متخلفان سرعت لحظه‌ای و سه دهم درصد کل متخلفان سرعت متوسط بیش از ۱۵۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =

دکمه بازگشت به بالا