مشهد

راه‌اندازی ۱۸ دستگاه شارژ خودکار مشهد کارت در سطح شهر

در کنار آن ۵۷ باجه و همچنین بیش از هزار فروشگاه فروش و شارژ مشهد کارت در سطح شهر فعال است.

راه‌اندازی 18 دستگاه شارژ خودکار مشهد کارت در سطح شهر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از راه‌اندازی ۱۸ دستگاه شارژ خودکار مشهد کارت (TVM) در نقاط پرتردد سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی اصغر نیشابوری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بهره‌مندی شهروندان از هوشمندسازی خدمات سازمان اتوبوسرانی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مسافران برای استفاده از اتوبوس، پیدا کردن مسیر صحیح خطوط اتوبوس است تا بتوانند برنامه‌ریزی درستی برای سفرشان انجام دهند.
وی افزود: از آنجایی که در بین شهروندان دفترچه راهنمای خطوط اتوبوسرانی توزیع شده اما امکان مسیریابی هوشمند خطوط نیز فراهم شده تا شهروندان بتوانند قبل از استفاده از این وسیله حمل و نقل عمومی مسیر مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: در این راستا نرم‌افزار مسیریابی هوشمند اتوبوس راه‌اندازی شده که می‌توانند برای استفاده از آن به سایت Map.mashhadtraffic.ir مراجعه کنند.
نیشابوری همچنین از راه‌اندازی نرم‌افزار شارژ مشهد کارت خبر داد و گفت: این نرم‌افزار به منظور فراهم‌سازی امکان شارژ مشهد کارت بدون نیاز به مراجعه به مراکز شارژ طراحی شده و در اختیار شهروندان مشهدی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: شهروندان با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند در هر زمان و هر مکان نسبت به شارژ مشهد کارت خود اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: اما در کنار آن این سازمان مکان‌هایی را فراهم کرده تا شهروندان بتوانند با مراجعه به این نقاط مشهد کارت خود را شارژ کنند.
نیشابوری اضافه کرد: یکی از این نقاط که در راستای تحقق اهداف توسعه شهر الکترونیک و اجرای پروژه کارت بلیت الکترونیک در نقاط پرتردد شهر مشهد نصب شده دستگاه‌های TVM است.
وی در این خصوص گفت: در حال حاضر ۱۸ دستگاه شارژ خودکار مشهد کارت در شهر مشهد نصب شده است که شهروندان می‌توانند با استفاده از کارت عابر بانک خود مشهد کارت را شارژ کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خاطرنشان کرد: در کنار آن ۵۷ باجه و همچنین بیش از هزار فروشگاه فروش و شارژ مشهد کارت در سطح شهر فعال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا