مشهد

رشد ۱۰۰ درصدی ارزش معاملات بورس خراسان‌رضوی؛ ۱۸۸۵ کد سهامداری جدید صادر شد‌

رشد 100 درصدی ارزش معاملات بورس خراسان‌رضوی؛ 1885 کد سهامداری جدید صادر شد‌

حسین خدادوست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار  داشت: حجم خرید و فروش در معاملات بورس خراسان رضوی در خرداد ماه ۱۰۱۷ میلیون سهم بوده که این میزان در تیر ماه به ۱۲۲۳ میلیون سهم رسیده است.

وی بیان کرد: ارزش مجموع خرید و فروش‌های انجام شده در بورس خراسان رضوی در خرداد ماه ۲۵۷۴ میلیارد ریال بوده که این میزان در تیر ماه ۵۲۸۰ میلیارد ریال رسیده و حدود ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی تأکید کرد: همچنین ارزش متوسط خرید و فروش در معاملات بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در تیر ماه امسال ۲۵۱ هزار و ۴۲۴ میلیون ریال رسیده که این شاخص نیز در حدود ۸۰ درصد رشد داشته است.

خدادوست خاطرنشان کرد: تعداد خریداران بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در تیر ماه ۲۹ هزار و ۶ نفر بوده که ۱۸۸۵ کد سهامداری جدید برای آنها صادر شده است.

وی با بیان اینکه ارزش بازاری شرکت‌های استانی بورس منطقه‌ای خراسان رضوی نیز در تیر ماه نسبت به خردا ماه رشد داشته است، تصریح کرد: در حالی که ارزش بازاری شرکت‌های استانی در  پایان خرداد ماه ۵۶ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال بوده این میزان در پایان تیر ماه به ۶۱ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی افزود: همچنین شاخص کل قیمت در پایان دوره در تیر ماه امسال نسبت به خرداد ماه با اندکی کاهش به ۱۰۸ هزار و ۸۳۱ رسیده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 13 =

دکمه بازگشت به بالا