مشهد

رعایت انضباط مالی ضریب بهره‌وری در شهرداری مشهد را افزایش می‌دهد

محمدرضا حیدری

رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: رعایت انضباط مالی ضریب بهره‌وری در شهرداری مشهد را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمدرضا حیدری صبح امروز در چهارمین جلسه علنی شورای پنجم مشهد در تالار شورای شهر اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم در کنار جانفشانی‌های متاثر از قیام کربلای حسینی و رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، خاک کشور حفظ شد.

رئیس شورای شهر مشهدمقدس ادامه داد: دفاع مقدس این مسئله را اثبات کرد تمامی مردم با تمامی گرایش‌ها و سلایق در زمان تهاجم کنار یکدیگر هستند و انسجام و وحدت خود را به نمایش می‌گذارند.

حیدری با اشاره به اینکه شهرداری مشهد تلاش وافری برای نظم بخشی به فضای شهری صورت داده است افزود: برای اطلاع رسانی منظم به هیئت‌های مذهبی در کنار حفظ آراستگی شهر، شهرداری هزینه‌هایی را متحمل شده است و از هیئت‌های مذهبی درخواست داریم در این موضوع همچنان در کنار شهرداری مشهد باشند.

رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: نظم بخشی به آرایش شهری و اطلاع رسانی مناسب‌تر به هیئت‌های مذهبی هدف اصلی اقدام شهرداری بوده است و تمامی این اقدامات با هدف برگزاری باشکوه‌تر عزاداری‌های حسینی صورت گرفته است.

حیدری در ادامه با اشاره به ایام بازگشایی مدارس افزود: توجه به آموزش و پرورش باید بیشتر باشد تا از این طریق این نهاد بتواند تمرکز بیشتری در زمینه تربیت نسل آینده ایفا کند. از سویی باید بتوانیم درآمدهای پایدار برای شهر مشهد ایجاد کنیم و از سوی دیگر باید این درآمدها درون مشهد هزینه شود؛ همچنین از مدیران شهری درخواست داریم برای ارتقای بهره وری انضباط مالی را در دستور کار قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =

دکمه بازگشت به بالا