مشهد

رفع اختلالات تلفن همراه نیازمند راه‌اندازی تکنولوژی‌های جدید است

مشهد|رفع اختلالات تلفن همراه نیازمند راه‌اندازی تکنولوژی‌های جدید است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علی کارگزار ‌امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه با زیرساخت‌های مناسب ارتباطی در استان تاکنون ۵۸۱ دهیاری به شبکه دولت متصل شده‌اند اظهار داشت: هدف از ایجاد زیرساخت‌های مناسب ارتباطی، فراهم کردن یک بستر مناسب برای تحقق ارائه خدمات الکترونیک دولت است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۵۸۱ دهیاری استان به شبکه دولت متصل شده‌اند بیان کرد: بیشتر روستاهای خراسان رضوی زیرپوشش ارتباطات مخابراتی بوده که این عدد در حال حاضر در استان بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ روستا است.

کارگزار گفت: یکی دیگر از خدمات انجام شده در مناطق کم برخوردار و همچنین روستاها،گسترش شبکه پوشش همراه اول در این مناطق بوده که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، بیش از هزار و ۳۳۰ روستا زیرپوشش شبکه همراه اول و سایر اپراتورها هستند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی به موضوع  پوشش مناسب‌تر همراه اول در استان اشاره کرد و گفت: در خراسان رضوی بیش از ۴ میلیون و دویست مشترک تلفن همراه اول وجود دارد که  از این تعداد مشترک، بخش زیادی از آن در پایتخت معنوی ایران حضور دارند و توانسته‌ایم خدمات مختلفی از جمله اینترنت پرسرعت همراه اول و همچنین کیفیت مطلوب تماس را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

کارگزار افزود: متاسفانه در بعضی از نقاط شهر مشهد مشتریان ما گاهاً در برقراری تماس با مشکل مواجه می‌شوند و برای برطرف کردن این مشکل آمادگی نصب ۱۲۰  BTS را در مشهد داریم که این نیازمند همکاری شهرداری و شورای شهر مشهد است.

وی افزود: اکنون وضعیت آنتن دهی موبایل در مشهد مقدس وضعیت نسبتاً پایداری دارد که گاهاً با اختلالاتی در شهر مواجه هستیم؛ برای اینکه مشکل آنتن‌دهی در این کلان شهر مذهبی برطرف شود باید حدود ۵۰۰ تکنولوژی مانند ( ۲ جی،  ۳جی و ۴ جی ) بر روی  ۱۰۰ ایستگاه‌ موجود و جدید نصب و راه‌اندازی  شود که در  کل شهر مشهد این موضوع پراکنده است و نیاز به اخذ مجوز از شهرداری، آستان قدس و مالکین دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا