آرایش و زیبایی

رنگ ابرو دودی و رنگ ابرو زیتونی در خانه

رنگ ابرو دودی و رنگ ابرو زیتونی در خانه

چگونه مانند سلبریتی‌های معروف، در خانه و بدون استفاده از رنگ، ابروهای دودی یا زیتونی داشته باشیم؟!

یکی از ترندهای جدید ابرو که خیلی وقت است توسط سلبریتی‌ها باب شده است، علاوه بر سایه اسموکی چشم که بارها در قسمت‌های مختلف وب سایت زیبامون دات کام به آن اشاره کرده‌ایم، رنگ ابرو دودی است. رنگی که سلبریتی‌ها عاشق آن هستند.

ابرو دودی چیست؟ خب، ابرو دودی دقیقا نقطه مقابل  ابروی پُر و بولد است. به جای کشیدن خطوط حساس و عالی، به لبه‌های محو و نرم و رنگی که کاملا پخش شده باشد اشاره دارد. این روش برای اشخاصی که ابروهای کم پشت و تقریبا بدجهتی دارند بسیار مناسب است، چون می‌توانند ابروی طبیعی بدون داشتن هیچ خط اضافی و یا بدشکلی را ایجاد کنند. چگونه می‌توانید به راحتی و در خانه و فقط دو مرحله، این رنگ ابروی دودی شیک را داشته باشید، تنها وسایلی که نیاز دارید، سایه ابرو، ژل ابرو و یک اسپولی تمیز است.

 

landscape-1450720891-gigi-hadid-gold-eyeliner

 

رنگ ابرو دودی تیره و رنگ ابرو زیتونی دودی

قدم اول:

اول از همه روی ابروی تمیز و بدون هیچ پودر یا ژلی، یک ژل ابرو به رنگ برونت ( Brunette ) استفاده کنید و مراقب باشید که از این رنگ حتما در نقاطی که خالی هستند به درستی استفاده کنید. نیازی نیست خیلی تمیز کار کنید، چون هدف بدست آوردن استایلی طبیعی است. محصول را کم کم به ابروها بزنید تا کاور مطلوبتان را ببینید.

 

 

 رنگ-ابرو

قدم دوم:

با یک اسپولی تمیز، ابروها را براش بزنید تا رنگ کاملا طبیعی پخش شود. این وسیله آرایشی، کلید دست یابی به رنگ ابرو دودی طبیعی است. (مانند براشی است که با آن فونداسیون و کانسیلر را روی پوست ترکیب می‌کنید.)، ابروها را به سمت بالا براش بزنید.

 رنگ-ابرو۱۲

 

به همین راحتی رنگ ابرو دودی سلبریتی طور شما آماده شد!

 

ابرو-دودی-اسموکی

 

راه دوم برای داشتن رنگ ابرو دودی یا زیتونی

۲ کلید اساسی برای داشتن این مدل رنگ ابرو (در صورتی که ژل ابرو نداشته باشید.) وجود دارد.

از پودر استفاده کنید: استفاده از سایه ابرو به راحتی استفاده از مداد نیست، اما راهی عالی برای خلق ابرویی طبیعی است.

ترکیب کنید..ترکیب کنید…ترکیب کنید: چه از مداد ابرو استفاده می‌کنید و چه از سایه ابروی سبک که با رنگ اصلی ابروهایتان هماهنگ باشد، حتما باید با یک براش زاویه‌دار ابرو تمام خطوط را نرم و صاف کنید و با موهای طبیعی ابروهایتان ترکیب کنید.

 

landscape-1443699814-rosie-huntington-whiteley-fish-gape

 

نکته‌ی حرفه‌ای: براش را طوری بگیرید که از ریشه موی ابرو شروع کند و به سمت بالا و انتهای ابرو برود و حالی پر مانند به آن بدهد. مراقب باشید که حتما در جهت ابروهای طبیعی‌تان باشد.

 

۸۲۵۹۵-۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 7 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا