ورزش

رونالدو برترین گلزن تاریخ رئال شد

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کریستیانو رونالدو با گلزنی برابر لوانته توانست تعداد گل‌هایش در رئال را به عدد 324 برساند و به عنوان برترین گلزن تاریخ رئال معرفی شود.

رئال مادرید با برتری 3 بر صفر برابر لوانته موقتا به صدر جدول رقابت‌های لیگا صعود کرد.

به گزارش ایسنا، هفته هشتم رقابت‌های لیگا با برگزاری یک دیدار بین رئال مادرید و لوانته آغاز شد که در آن مادریدی‌های میزبان توانستند با سه گل لوانته را شکست دهند و موقتا به صدر جدول راه یابند.

رئال که برای صعود به صدر جدول به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشت، چند موقعیت گل ایجاد کرد تا در غیاب کریم بنزما با زوج گرت بیل و رونالدو دروازه حریف را باز کند.

همکاری رونالدو و مارسلو باعث شد تا مدافع چپ برزیلی در زاویه بسته صاحب توپ شود و اولین گل مسابقه را به ثمر برساند. 5 دقیقه بعد نوبت به کریستیانو رونالدو رسید تا با حرکت انفرادی خود پشت محوطه جریمه صاحب توپ شود و با جا گذاشتن یک بازیکن با شوتی بسیار زیبا دروازه حریف را باز کند. این گل باعث شد رونالدو برترین گلزن تاریخ کهکشانی‌ها شود و نیمه نخست نیز با برتری 2 بر صفر رئال به پایان برسد. البته در اواخر نیمه نخست بازیکنان لوانته یک موقعیت جدی گلزنی داشتند که درخشش ناواس مانع از فروپاشی دروازه رئالی‌ها شد.

در نیمه دوم باز هم این لوانته بود که نشان داد تیم دست و پا بسته‌ای نیست و حسابی رئال را اذیت کرد. ناواس که این فصل فقط دو بار دروازه خود را باز شده دیده و با مهار دو ضربه پنالتی موفق‌ترین گلر فصل لیگا بوده در این دیدار نیز بار دیگر توانست چند موقعیت گل را در نیمه دوم از حریف بگیرد و اشتباهات مدافعان رئال را پوشش دهد تا اینکه رافائل بنیتس تصمیم گرفت خسه را به میدان بفرستد و این بازیکن با هنرنمایی خود توانست به زیبایی گل سوم رئال را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر رئال مادرید به پایان برسد.

بارسلونا رقیب اصلی رئال مادرید نیز این هفته باید برابر رایو وایکانو به میدان برود. رئال مادرید در حالی در این دیدار توانست به پیروزی برسد که سه‌شنبه هفته جاری باید در دیداری حساس در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن فرانسه برود که این بازی تاثیر زیادی در صعود دو تیم به مرحله بعد خواهد داشت

ایسنا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − ده =

دکمه بازگشت به بالا