ورزش

روند تکمیل پیست BMX دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی “کُند” است

پیست دوچرخه سواری پارک چیتگر

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی گفت: پیست bmx در خراسان‌رضوی به‌دلیل روند کند آن به مرحله بهره‌برداری نرسیده اما مسابقات آسیایی دوچرخه‌سواری در مشهد به مرحله ثبت رسیده است.

مهدی روزبهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: استعدادیابی در هیئت ورزش دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی به‌صورت برگزاری مسابقات است؛ زیرا تعداد محدودی از کسانی که استعدادیابی شده‌اند به‌دلیل حمایت کم و در دسترس نبودن تجهیزات این ورزش را ادامه می‌دهند.

رئیس هیئت دوچرخه‌‌سواری خراسان‌رضوی گفت: به‌عنوان مثال اگر از سوی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی چند هزار نفر استعدادیابی شوند، تعداد انگشت شماری ورزش دوچرخه‌سواری را ادامه می‌‌دهند. به همین دلیل در این استان استعدادیابی با برگزاری مسابقات در میان دوچرخه سواران صورت می‌گیرد.

روزبهان با اشاره به برگزیدن ۶۰ نفر ورزشکار سازمان یافته حرفه‌‌ای در خراسان‌رضوی از مسابقات استعدادیابی افزود: در اوایل آغاز کار هیئت ورزش دوچرخه‌سواری، شهرستان‌ها جزو هیئت محسوب نمی‌شدند اما در حال حاضر تمامی شهرستان‌های خراسان‌رضوی در این رشته مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: اسپانسرهای جزئی فراوانی از ما حمایت می‌کنند اما اسپانسر اصلی ما هیئت دوچرخه‌سواری است؛ همچنین پیست bmx در خراسان‌رضوی به‌دلیل روند کند آن به مرحله بهره‌برداری نرسیده اما مسابقات آسیایی دوچرخه‌سواری در مشهد به مرحله ثبت رسیده است.

روزبهان تصریح کرد: هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی در تمامی رشته‌ها و رده سنی‌های مختلف به مقام کشوری دست یافته که نمونه‌هایی از آن، رتبه اول بزرگسالان در زمینه سرعت، مقام دوم جوانان در مجموعه سرعت و استقامت، رتبه سوم در بانوان و در کل هیئت نیز مقام دوم است.

وی افزود: آموزش همراه سرویس رایگان برای بانوان مشهد در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه با حضور مربی بین‌المللی در باشگاه ثامن از اقداماتی است که حدود یک سال در برنامه‌های خود جای داده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا