مشهد

رونمایی از نرم‌افزار موبایلی بازارهای شهرداری مشهد

 

images

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از ارتقای خدمات‌دهی این سازمان با ایجاد نرم‌افزار موبایلی بازارهای شهرداری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی عنوان کرد: سامانه نرم‌افزار موبایلی بازارهای شهرداری به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای خدمات‌دهی به مشتریان بازارهای شهرداری ایجاد شده که با استقبال خوب شهروندان در حال خدمات‌رسانی است.
وی افزود : شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت mayadin.mashhad.ir نسبت به دریافت نسخه نرم‌افزار موبایلی بازارهای شهرداری اقدام نمایند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با اشاره به کارایی سامانه موبایلی بازارهای شهرداری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با نصب نرم‌افزار این سامانه در تلفن همراه خود از آدرس و مسیریابی بازارها، ارائه نرخ‌نامه، اطلاع‌رسانی، ارتباط با سازمان، ثبت انتقادات و پیشنهادات و… بهره‌مند شوند.
محبی در خصوص نحوه پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات شهروندان در این سامانه بیان کرد: با توجه به اینکه پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادهای شهروندان به صورت روزانه می‌باشد بنابراین کاربران می‌توانند پس از ثبت از پاسخ و پیگیری انتقادات و پیشنهادات خود از سوی این سازمان مطلع شوند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا