خودرو

رونمایی پورشه از جذاب‌ترین خودرو تمام الکتریکی

خودرو مفهومی پورشه میشن E سدانی چهار در با قابلیت حمل چهار سرنشین است که قدرت خروجی موتور الکتریکی آن 600 اسب بخار اعلام شده و می تواند طی 3.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 97 کیلومتر در ساعت برساند.

 پورشه یکی از نمادین‌ترین نام ها در دنیای خودروهای اسپرت محسوب می شود که از زبان طراحی زیبا و قابل تشخیص در محصولات خود بهره می برد. پورشه به تازگی سبک طراحی چشمگیر خود را برای یک خودرو تمام الکتریکی به کار گرفته است.

502119_932

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، خودرو مفهومی میشن E محصولی است که علاقه پورشه به بازار خودروهای الکتریکی که محبوبیت آن رو به افزایش است را نشان می دهد. پورشه میشن E خودرویی تمام الکتریکی با طراحی ظاهری خیره کننده است که می تواند شرکت تسلا را در زمینه معرفی خودروهای الکتریکی لوکس به چالش بکشد.

رونمایی پورشه از جذاب‌ترین خودرو تمام الکتریکی

خودرو مفهومی پورشه میشن E سدانی چهار در با قابلیت حمل چهار سرنشین است که قدرت خروجی موتور الکتریکی آن 600 اسب بخار اعلام شده و می تواند طی 3.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 97 کیلومتر در ساعت برساند. با یک بار شارژ کامل باتری، پورشه میشن Eمی تواند مسافتی حدود 500 کیلومتر را طی کند.

بنابر اعلام پورشه، باتری خودرو مفهومی میشن E تنها طی 15 دقیقه تا 80 درصد شارژ می شود و از این رو رانندگان نیازی نیست مدت زمان زیادی را برای بازگشت به جاده در انتظار بمانند.

رونمایی پورشه از جذاب‌ترین خودرو تمام الکتریکی

اگرچه پورشه میشن E در رقابت با تسلا مدل S P85D که توانایی تولید 762 اسب بخار نیرو را دارد، شتاب اولیه 2.8 ثانیه را ثبت کرده و با هر بار شارژ کامل باتری خود می تواند دامنه حرکت 483 کیلومتری را پوشش دهد، اندکی کم می آورد اما باید این نکته را مد نظر داشت که به عنوان نخستین تلاش پورشه در بازار خودروهای تمام الکتریکی محصولی فوق العاده محسوب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا