ورزش

رویارویی شهرخودرو مشهد و ذوب‌آهن؛ بازی در وضعیت قرمز

تیم‌های فوتبال شهرخودرو مشهد و ذوب آهن اصفهان قرار است در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر هفته بیست و دوم باشگاه‌های کشور رودر روی یکدیگر قرار گیرند.

 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز گذشته با برگزاری چند دیدار حساس در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود.

در یکی از این دیدارها قرار است تیم فوتبال شهرخودرو مشهد روز یکشنبه هفته جاری برابر ذوب آهن در مشهد صف‌آرایی کند، رقابت دو تیم لیگ برتری که از هفته بیست و دوم  لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

هر چند شهر خودرویی‌ها معترض خط اول لغو لیگ بودند اما تمرینات و بازی‌های دوستانه‌شان را فشرده پیگیری کردند تا اگر لیگ استارت خورد، از برنامه زمانی عقب نمانده باشند؛ آن‌ها پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در چهارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، در دیداری تدارکاتی به‌مصاف یک تیم نگین سناباد مشهد رفتند. شاگردان سرآسیایی که بعد از تعطیلات کرونایی و با ازسرگیری تمرینات تاکنون در ۲ دیدار دوستانه به میدان رفتند و از قضا در هر ۲ بازی تن به شکست دادند.

تیم فوتبال شهرخودرو که میزبان این مسابقه است، اگر می‌خواهد در جمع مدعیان لیگ باقی بماند باید بازی‌های پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد چون اگر در این بازی‌ها حتی امتیازی را از دست دهد، امکان دارد از جمع مدعیان صدرنشینی دورتر شود.

این بازی در حالی انجام می‌شود که شهرخودرو در چهار دیدار گذشته خود در مقابل ذوب آهن سه بار پیروز از زمین بیرون آمده است و یک‌بار هم تن به شکست داده است.

شاگردان مجتبی سرآسیایی با ۳۵ امتیاز در جدول بالاتر از نفت مسجد سلیمان ۲۸ امتیازی و صنعت نفت آبادان ۳۳ امتیازی در رتبه ششم قرار دارد که اگر بتواند تیم فوتبال ذوب آهن را شکست دهد با یک بازی بیشتر از سایر تیم‌ها بالاتر از فولاد، استقلال، تراکتور و سپاهان به رتبه دوم صعود می‌کند و اگر در این بازی امتیازی از دست دهد، امکان دارد جایگاه ششمی خود را هم از دست داده و یک پله سقوط کند.

شهرخودرو روز یکشنبه ۸ تیرماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام‌رضا(ع) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

با تدابیری که اتخاذ شده ورزشگاه امام‌ رضا‌(ع) با امکانات عالی که دارد، کاملا آماده برگزاری لیگ برتر با رعایت دقیق‌ترین پروتکل‌های بهداشتی است؛ در طول تعطیلی مسابقات با هزینه‌هایی که انجام شده، چمن و محیط استادیوم را در بهترین حالت ممکن حفظ شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. حتی اشکال‌های کوچکی را که بازرسان AFC هم به مسئولان ورزشگاه تذکر داده بودند، برطرف شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا