ورزش

“رویای آسیایی شدن” هنوز برای “پدیده” از دست نرفته است

دیدار تیم های فوتبال پدیده و صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، تیم‌های فوتبال پدیده و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند؛ دیداری که برای دو تیم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و کسب برتری در این دیدار می‌تواند سبب بالا رفتن هر دو تیم در جدول رقابت‌های لیگ برتر شود.

پدیده این فصل، بسیار استثنایی شروع کرد و خیلی خوب نیز جلو رفت و امتیازات بسیار خوبی را جمع آوری کرد؛ آنها موفق شدند در ورزشگاه آزادی، استقلال بحران زده منصوریان را به دوگل پشت سر بگذارند و سپاهان را نیز با گلباران در مشهد بدرقه کنند و همه اینها بیانگر این بوده و هست که پدیده امسال اسب خود را برای حضور در رده‌های بالای جدول زین کرده است.

همه چیز برای پدیده خیلی خوب پیش می‌رفت تا اینکه به دلیل عدم تسویه حساب با یکی از بازیکنان خارجی سابق پدیده و شکایت وی به فیفا، ۶ امتیاز در بدترین شرایط از پدیده کسر شد و همین مسئله سبب شد تا بازیکنان و کادر فنی پدیده با روحیه‌ای متزلزل پا به نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بگذارند.

پدیده اما با این وجود نیم فصل دوم را با یک تساوی شروع کرد، تساوی که از دل یک شکست بیرون آمده بود و موفق شدند بازی را برای خود دربیاورند و از شکست بگریزند اما شکست با ۴ گل برابر سپاهان که به نوعی تکرار بالعکس دیدار رفت دو تیم بود نشان داد این تیم هنوز از نظر روحی دچار مشکل است.

شاگردان مهاجری امروز باید در شرایطی به مصاف صنعت نفت آبادان بروند که میزبانی از آنها را برعهده دارند و درصدد هستند که به هر نحو ممکن سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند تا بار دیگر سر و سامانی به وضعیت خود در جدول رقابت‌های لیگ برتر بدهند.

اما صنعت نفت نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیست؛ آنها حضور در نیمه نهایی جام حذفی را یدک می‌کشند و باید برابر استقلال تهران در آبادان صف آرایی کنند و البته که ممکن است بتوانند شگفتی ساز شوند و با عبور از سد استقلال رویای فینال خرمشهر را نیز برای خود محقق شده و عینی شده ببینند.

شاگردان کمالوند امروز در مشهد نیز به دنبال این هستند که امتیاز کسب کنند زیرا می‌دانند در لیگ برتر نیز دست و پا بسته نیستند؛ آنها روی کاغذ هنوز خیلی شانس دارند و حتی می‌توانند رویای بالاتری برای خود در لیگ برتر نیز متصور باشند.

دیدار ساعت ۱۴:۳۰ دو تیم تکلیف مسائل زیادی را مشخص خواهد کرد و باید منتظر ماند و صبر کرد و دید در پایان این دیدار وضعیت کدام تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر تغییر خواهد کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا