مشهد

رویکرد شورای عالی شهرسازی سیاسی است

خبرگزاری فارس: رویکرد شورای عالی شهرسازی سیاسی است

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با انتقاد از برخورد سیاسی شورای عالی شهرسازی، تمام اتهامات نسبت داده شده به مدیریت شهری در مشهد را واهی و کذب دانست.

 

سید مهدی رضوی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص تخلفات نسبت داده شده به مدیریت شهری بیان کرد: مسائلی که در خصوص شهرفروشی مطرح‌ شده به باور ما صرفاً یک رویکرد سیاسی است که شورای عالی شهرسازی و معماری در دولت آن را مطرح کرده است.

وی مدیریت شهری مشهد را نماد اصولگرایی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مدیریت جدید شهرداری مشهد تا امروز توانسته موفق عمل کند هدف شورای عالی شهرسازی این است که با هر وسیله‌ای به این مجموعه ضربه وارد کند و بهترین راهی که پیش رو داشتند طرح مسائل واهی و اتهامات دروغین بود.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با تأکید بر اینکه پروژه جهان‌مال کاربری تجاری-اداری دارد، متذکر شد: وظیفه شورای عالی شهرسازی این است که طرح جامع را ابلاغ کند و نمی‌تواند به‌صورت مصداقی برای پروژه‌ها کاربری تعیین کند.

رضوی‌کیا با طرح این سؤال از شورای عالی شهرسازی مبنی بر اینکه «چرا طرح جامع را ابلاغ نمی‌کند؟» ادامه داد: متأسفانه برخی از افراد سعی در کند کردن و قفل‌کردن فعالیت‌ها و پیشرفت‌های شهر مشهد دارند و یکی از آن‌ها این است که هنوز پس از گذشت 16 ماه از تصویب طرح جامع این طرح ابلاغ نشده است.

وی یادآور شد: در مدیریت شهری گذشته به درست یا غلط مجوز بلندمرتبه‌سازی صادرشده بود و ما امروز نمی‌توانیم در شرایطی که اطراف برخی از املاک بلندمرتبه‌سازی شده، مانع از بلندمرتبه‌سازی آن ملک شویم.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد ابراز کرد: تلاش ما در جهت حل این مشکلات این بود که با گفت‌وگو مسائل مطرح‌شده را حل کنیم اما متأسفانه با وجود گفت‌وگوهایی که داشتیم برخی از افراد هنوز به این ادعاهای واهی خود ادامه داده‌اند و ما مجبوریم جهت ختم این ماجرا پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

چند روز پیش شورای عالی شهرسازی در نامه‌ای نسبت به قانونی بودن برخی پروژه‌های شهری مشهد از جمله جهان مال تشکیک وارد کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 14 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا