مشهد

“رکود” رفع نشود، مردم مشهد به حاشیه شهر می‌روند/ هنوز رغبتی برای خرید مسکن وجود ندارد

 

نادر عابدزاده

رئیس اتحادیه مشاوران املاک مشهد با بیان اینکه همچنان شاهد هستیم که رغبت خرید مسکن برای مردم وجود ندارد، گفت: اگر رکود کنونی از بین نرود اتفاقات سال ۹۰ مجددا رخ داده و سبب می‌شود تعداد زیادی از مردم از محلات متوسط به حاشیه شهر بروند.

صادق عابدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: درست است که تعداد معاملاتی که انجام می‌شود رشد بسیار کمی داشته اما این رشد باز هم نشان از خروج از رکود نیست.

وی ادامه داد: همچنین باید در نظر داشت که تمهیدات در نظر گرفته برای این بخش هنوز کارساز نبوده و قیمت‌ها به اندازه‌ای که باید افزایش نداشته و همچنان شاهد هستیم که رغبت خرید برای مردم وجود ندارد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک مشهد مقدس بیان کرد: اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد باید در آینده انتظار جهش قیمت بسیار بزرگی در حوزه مسکن داشته باشیم.

عابدزاده تأکید کرد: باید برای این موضوع به سرعت تمهیدات خروج از رکود در نظر گرفته شود چراکه ادامه این روند نمی‌تواند به نفع مردم باشد و در خراسان رضوی مشکلات از سایر استان‌ها بیشتر بوده و برای این موضوع باید ساز و کار قوی‌تر در خراسان رضوی در نظر گرفته شود.

وی تأکید کرد: اگر رکود کنونی از بین نرود اتفاقات سال ۹۰ مجددا رخ داده و سبب می‌شود تعداد زیادی از مردم از محلات متوسط به حاشیه شهر به علت نداشتن توان پرداخت بهای مسکن خود بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا