مشهد

“رکود” و “فروش پائین” دامنگیر صنف پوشاک مشهد شده است

لسان طوسی

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد مقدس گفت: با وضعیت کنونی که در بازار وجود دارد اصناف حاضر هستند کهه اجناس خود را حتی زیر قیمت عرف نیز به فروش برسانند تا امور روزمره واحد آنها بگذرد.

مهدی لسان طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: بعد از اتمام نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره گرچه هنوز رونق به بازار پوشاک نیامده اما انتظار می‌رود که روند در این روزهای باقیمانده تغییر کند. با وضعیت کنونی که در بازار وجود دارد اصناف حاضر هستند که اجناس خود را حتی زیر قیمت عرف نیز به فروش برسانند تا امور روزمره واحد آنها بگذرد و این موضوع به نفع مصرف کننده نیز هست.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد مقدس با بیان اینکه هم اکنون تنوع مناسبی در بازار مشهد به لحاظ طراحی پوشاک وجود دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه ورود اجناس خارجی به بازار که علیرغم مخالفت ما انجام می‌شود  مشکلاتی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است.

لسان طوسی تأکید کرد: علیرغم تمام تلاش‌هایی که شده همچنان در حوزه ورود قاچاق پوشاک برخی از مشکلات وجود داشته که در برخی از موارد نمی‌توان آن را حتی با اقدامات قهری صورت گرفته در سطح عرضه نیز کنترل کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی فروشنده پوشاک در سطح شهر مشهد، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ واحد در این جشنواره‌ها حضور پیدا می‌کنند که با بنر مشخص می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا