خراسان

زمان ثبت‌نام مدیران کاروان‌های پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر اعلام شد

سخنگوی جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده رضوی از آغاز ثبت‌نام مدیران کاروان‌های زیارتی که قصد سفر پیاده به مشهد در ایام دهه پایانی صفر را دارند از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.
حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: سال گذشته ۲۹۸ هزار زائر از ۶ محور و ۲۴ استان به مشهد به صورت پیاده امدند. امسال نیز کاروان‌هایی که قصد تشرف به صورت پیاده را دارند از ابتدا مهر تا ۱۰ مهرماه می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی zaerin8.com و zaerin8.ir ثبت‌نام و یا اطلاعات قبلی خود را ویرایش و تکمیل کنند.
وی یادآور شد: مدیرانی که سال گذشته ثبت نام کردند نیازی به ثبت نام ندارند و تنها با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات ثبت‌نام خود را کامل کنند. مدیران کاروان‌ها باید تصاویر مدارک خود از جمله عکس، کارت ملی، صفحات شناسنامه و معرفی نامه خود را در سایت بارگذاری کنند.
 
سخنگوی جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده رضوی خاطرنشان کرد: مدیران کاروان‌های زیارتی برای دریافت معرفی‌نامه می‌توانند به فرمانداری‌ها، بخش‌داری‌ها، دهیاری‌ها، دفاتر ائمه جمعه و دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان خود مراجعه کنند.
 
وی گفت: کسانی که برای اولین سال است که ثبت‌نام می‌کنند قبل از هر اقدام به بخش راهنمای ثبت‌نام مراجعه کنند و در واحد فناوری سایت امکان پاسخگویی به سوالات پیش‌بینی شده است.
 
رضایی خاطرنشان کرد: ۲۲ کیلومتر از جاده زائران پیاده و بخش دیگر به میزان ۱۷ کیلومتر از این جاده در محور نیشابور به مشهد آماده شده است بنابراین کاروان‌هایی که از سمت غرب، جنوب و مرکز کشور قصد حرکت پیاده دارند می‌توانند این جاده را انتخاب کنند.
سخنگوی جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده رضوی افزود: کنارگذر مسیر حرکت زائران در محور قوچان، فریمان و سرخس نیز تا دهه آخر صفر آماده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا