خراسان

زمینه فعال‌سازی خانه جوان در شهرستان‌های خراسان‌رضوی فراهم می‌شود

مشهد| زمینه فعال‌سازی خانه جوان در شهرستان‌های خراسان‌رضوی فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید کمال‌الدین حسینی صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد جوانان استان و اوقات فراغت اظهار داشت: مسئله مهمی که باید به آن توجه شود، برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت جوانان است.

وی تصریح کرد: این مسئله، یکی از دغدغه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان است که باید در تمامی فصول از سال حائز اهمیت باشد، اما اغلب جوانان در فصل تابستان مشغله ندارند و بیکار هستند، بنابراین باید این موضوع در تابستان بیش از سایر فصول رسیدگی شود.

مدیرکل امور دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های خود را برای ایام تابستانی برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به این که اگر برنامه‌ریزی جوانان به‌دست ما نباشد توسط دیگران برنامه‌ریزی می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف در حوزه اوقات فراغت، اطلاع‌رسانی و نحوه‌های مختلف آن به مخاطبان امر است. با برنامه‌ریزی مفرح و دلچسب برای اوقات فراغت جوانان، از خستگی آن‌ها جلوگیری می‌شود، فراغت باید طوری باشد که نشاط و سلامت را زمینه‌سازی کند.

مدیرکل امور دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌رضوی افزود: باید ستاد ساماندهی امور جوانان فعال شود و رزومه کاری آن‌ها مملو از اقدامات قدرتمند باشد، همچنین برای ایجاد خانه جوان شهرستان‌ها و تعاملات میان بخش‌های مفید و مستلزم با دستگاه‌ها تلاش کرد تا بتوان نیروی مستعد و مطلوبی در استان پرورش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا