فرهنگ و هنر

«زندگی؛ شاید همین حالا» بر روی صحنه تئاتر مشهد

تئاتر «زندگی؛ شاید همین حالا»، جدیدترین اثر سیدجواد اشکذری و منتخب دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی از دوم تا نیمه مردادماه سال جاری در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به نمایش گذاشته می شود.
سیدجواد اشکذری در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: این تئاتر کاری از گروه تئاتر لال بوده و داستانی اجتماعی در قالب سه اپیزود جذاب دارد که تقریبا دو هفته اجرا خواهد داشت.
وی ادامه داد: نویسنده، طراح و کارگردان این نمایش، بنده هستم و سپیده کلالی، سعید صادقی، سامان سالاری، علی‌رضا رواندل، پرستش سلطانی، زهره مرادی و علی‌رضا سوزنچی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
کارگردان این نمایش عنوان کرد: همچنین مرتضی مومنی و اشکان آقاجانی به عنوان بازی‌سازان، احسان دلدار با عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان، ترانه زیبایی به عنوان دستیار کارگردان، علی‌رضا سوزنچی به عنوان مدیرتولید و  فرشید تمری به عنوان سرپرست گروه در این نمایش فعالیت می‌کنند.
اشکذری خاطرنشان کرد: مدیر روابط عمومی این نمایش، بنیامین یوسف زاده است و آهنگساز آن مهدی حسنی، طراح صحنه؛ میثم نویریان، طراح لباس؛ محبوبه سلطانی، طراح گریم؛ سمیه ارقبایی، طراح نور؛ محمود کریمی، طراح پوستر و بروشور؛ جلال حاجی زاده و عکاس نمایش؛ مرجان حسین زاده خواهند بود.
وی افزود: گروه موسیقی این تئاتر متشکل از مهدی حسنی، مهران خلیلی، حسن قصابیان و رضا شجاعی است و کار دستیار صحنه، مدیر صحنه، منشی صحنه و مسئول هماهنگی به ترتیب بر عهده فرهاد رضایی، نوید نقی زاده، زهره خیابانی و زهرا رمضانی خواهد بود.
«زندگی؛ شاید همین حالا» از دوم تا ۱۵ مرداد از ساعت ۲۰:۱۵ در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد واقع پارک ملت، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) میزبان علاقه‌مندان عرصه فرهنگ و هنر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا