مشهد

سارق حرفه‌ای خودرو در مشهد دستگیر شد

انهدام 4 باند سرقت در 2 هفته گذشته در استان قم

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در مشهد خبر داد.

سرهنگ حمید رزمخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در محدوده خیابان گاز و مطهری شهر مشهد موضوع در دستور کار تیمی از پایگاه شمال پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها با توجه به سرنخ‌های موجود و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی سارق را شناسایی و تصویر او را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی این محدوده از شهر مشهد قرار دادند.

سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه روز گذشته یکی از تیم‌های گشت کلانتری سناباد متهم را در حال سرقت لاستیک یک دستگاه خودرو سواری شناسایی که قبل از فرار او را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه به جز بزه انتسابی به جرم دیگری اعتراف نکرد، اما در ادامه تحقیقات و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پایگاه شمال به ناچار لب به اعتراف گشود و ۲۲ فقره سرقت لوازم از خودروهای مدل قدیمی و فاقد سیستم‌های ایمنی در محدوده خیابان‌های گاز مطهری بلوار طبرسی و فروش آنها به سه مالخر برای تامین مواد مخدر خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات افراد مالخر با هماهنگی مقام قضایی طی عملیات های مجزا دستگیر و مقادیر زیادی لوازم مسروقه کشف شد. افراد مالخر به دادسرا معرفی و با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا