مشهد

سازه روز بازارهای سیار مشهد یکسان‌سازی می‌شوند

با احداث ۲۳ بازار سیار شامل روز بازار، عصر بازار و شب بازار در سطح شهر برای بیش از ۵۰۰۰ نفر از شهروندان و سرپرستان خانوار دارای مشاغل خانگی شغل ایجاد شده است.
سازه روز بازارهای سیار مشهد یکسان‌سازی می‌شوند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از بهسازی و ساماندهی سازه هفت روز بازار در سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی بیان کرد: به منظور زیباسازی و بهسازی مبلمان شهری و روز بازارهای سیار فعال در سطح شهر این سازمان اقدام به طراحی و تغییر سازه بازارهای سیار کرده است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر از روزبازارهای فعال سطح شهر، سازه موقت ۷ بازار شامل شنبه بازار بوستان بسیج، یک‌شنبه بازار سیدی، دوشنبه بازار خواجه ربیع، سه‌شنبه بازار میدان معراج، چهارشنبه بازار بولوار اندیشه، پنج‌شنبه بازار سرافرازان و جمعه‌بازار میدان مادر با بیش از ۳۰۰ غرفه، تا پایان اسفند ماه سال جاری به صورت یکپارچه نصب می‌شوند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد گفت: راه‌اندازی بازارهای سیار با هدف ساماندهی دست‌فروشان و جلوگیری از دوره‌گرد فروشی و با توجه به فضاهای موجود در بوستان‌ها یا برخی محورهای پرتردد عمومی و با هماهنگی مناطق شهرداری در زمینه اختصاص زمین ایجاد شده‌اند.
محبی تصریح کرد: با احداث ۲۳ بازار سیار شامل روز بازار، عصر بازار و شب بازار در سطح شهر برای بیش از ۵۰۰۰ نفر از شهروندان و سرپرستان خانوار دارای مشاغل خانگی شغل ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =

دکمه بازگشت به بالا