مشهد

ساماندهی و نظارت بر فعالیت ناوگان و مراکز امداد خودرو در مشهد

در حال حاضر تعداد ۱۲۲ دستگاه خودروبر ضمن اخذ پروانه فعالیت و اشتغال از این سازمان در سطح شهر فعالیت می‌کنند و مابقی ناوگان مذکور نیز در مرحله دریافت مجوز هستند.
ساماندهی و نظارت بر فعالیت ناوگان و مراکز امداد خودرو در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات این سازمان، ساماندهی و نظارت بر فعالیت ناوگان و مراکز امداد خودرو بوده که این مهم در حال انجام است.
حسین مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد اظهار کرد: در بررسی از دفاتر خودروبر مشخص شد تعداد ۱۰ دفتر دارای پروانه کسب از اتحادیه تولیدکنندگان و خدمات فنی خودرویی و با ماهیت فعالیت تعمیرگاهی هستند که ناوگان در اختیار آنها از طریق دفاتر دارای پروانه اقدام به دریافت مجوز نموده‌اند.
وی افزود: تعداد ۹ دفتر دیگر نیز دارای پروانه از اتحادیه اوراق‌کنندگان اتومبیل و جرثقیل‌دارها و دارای شرایط دریافت مجوز هستند که پس از اقدامات اجرایی صورت گرفته، ۹ دفتر فوق الذکر اقدام به دریافت پروانه از سازمان کردند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد بیان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت ناوگان خودروبر و لزوم دریافت مجوز فعالیت و اشتغال برابر دستورالعمل ابلاغ شده، این سازمان با همکاری پلیس راهور در فاز نخست، به ناوگان خودروبر فاقد مجوز تذکر داده شده است.
مختاری ادامه داد: پس از آن در فاز دوم اعمال قانون ناوگان فاقد مجوز به تعداد ۵۲۱ مورد و همچنین اعمال قانون ویژه (اخذ مدرک) برای ناوگان با ثبت بیش از ۲ مرحله جریمه در دستور کار همکاران نظارت و بازرسی و پلیس راهور قرار گرفت.
وی در پایان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۲۲ دستگاه خودروبر ضمن اخذ پروانه فعالیت و اشتغال از این سازمان در سطح شهر فعالیت می‌کنند و مابقی ناوگان مذکور نیز در مرحله دریافت مجوز هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا