مشهد

ساماندهی گل‌فروشان در 26 تقاطع سطح شهر مشهد

63291261489179025008

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از ساماندهی 40 نیروی گل‌فروش در 26 تقاطع سطح شهر مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در خصوص ساماندهی گل‌فروشان سطح شهر، عنوان کرد: با توجه به اینکه در سطح شهر افرادی اقدام به فروش گل به صورت غیررسمی و بدون بر چسب قیمت می‌کنند، این سازمان از 21 آبان ماه سال جاری نسبت به اجرای طرح ساماندهی گل فروشان در 26 تقاطع سطح شهر مشهد آغاز شده است.
وی افزود: این طرح در تقاطع بولوار کلاهدوز و سلمان فارسی، تقاطع بولوار خیام و بولوار فردوسی، تقاطع خیابان خیام و بولوار ملک‌آباد و… با ساماندهی 40 نیروی گل فروش اقدام کرده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به تنوع گل‌ها در شاخه‌های رز، مریم و نرگس افزود: جهت افزایش کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان 40 نیروی گل فروش واجد شرایط پس از گذراندن کلاس‌های آموزشی با لباس‌های متحدالشکل دارای کارت شناسایی و گلدانی مخصوص به حمل شاخه‌های گل با تایید این سازمان در تقاطع‌های سطح شهر مستقر شده‌اند.
محبی قیمت شاخه‌های گل را 20 تا 35 درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های گل در سطح شهر دانست و تصریح کرد: گل‌فروشان به صورت روزانه شاخه‌های گل را از محل تولید خریداری، در سه درجه قیمت‌گذاری و پس از نصب برچسب مخصوص اقدام به فروش می‌کنند.
وی با تاکید بر نظارت مداوم این سازمان بر گل‌فروشان بیان کرد: علاوه بر نظارت پیمانکار بر گل فروشان سطح شهر این سازمان اقدام به ایجاد گشت‌های نظارتی در ساعات شروع کار گل‌فروشان کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا