خراسان

سرمایه‌گذاران پدیده می‌توانند با ارائه طرح اقتصادی از ستاد تدبیر وام بگیرند

پدیده

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در پدیده را دارند می‌توانند با ارائه طرح‌های اقتصادی توجیهی وام خود را از ستاد تدبیر استان دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از سایت اخبار پدیده، علی رسولیان اظهار داشت: پرداخت این وام مربوط به گذشته است، این وام مربوط به مصوبه‌ای می‌شود که چند ماه پیش در وزارت کشور با حضور وزیر کشور وقت، وزیر اقتصادی وقت و همچنین رئیس کل بانک مرکزی وقت تصویب شد که از محل منابع توسعه شبکه‌های اقتصادی به سرمایه‌گذارانی که قصد دارند در پدیده سرمایه‌گذاری کنند وام اهدا شود.

وی ادامه داد: البته در آن زمان که این مصوبه به ستاد تدبیر استان ابلاغ شد به دلیل مشکلات و موانع قانونی که برای پدیده وجود داشت، هیچ سرمایه‌گذاری پای کار نبود در نتیجه پرداخت وام‌ها نیز به تعویق افتاد.

دبیر ستاد تدبیر استان در ادامه با اعلام اینکه ستاد تدبیر آمادگی پرداخت هر گونه وام به سرمایه‌گذاران پدیده را دارد، تصریح کرد: وام‌هایی که به از سوی ستاد تدبیر داده می‌شود مشروط به تعریف و ارائه طرح‌های اقتصادی است که سرمایه‌گذاران با مدیران پدیده انجام می‌دهند.

رسولیان افزود: بعد از ارائه طرح‌های اقتصادی به ستاد تدبیر این افراد در نوبت دریافت وام قرار می‌گیرند و این وام از محل منابع توسعه شبکه‌های اقتصادی و یا منابع شاخص‌های کیفی اقتصادی پرداخت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا