ورزش

سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در رشته اسکیت “اگرسیو” برای المپیک ۲۰۲۰‌

اسکیت

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: کارگاهی با حضور مدرس خارجی در رشته “اگرسیو” برای اعضای تیم استان به دلیل حضور این رشته در المپیک ۲۰۲۰ برگزار کردیم.

محمد عجم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشور که در ماه گذشته برگزار شد در بخش آقایان و بانوان به ترتیب دوم و سوم شدیم و به عنوان بهترین هیئت استان‌های کشور انتخاب شدیم.

وی گفت: 2 نفر از استان برای مسابقات جهانی انتخاب اما به‌دلیل نزدیکی با مسابقات آسیایی ترجیح دادیم که در مسابقات آسیایی چین شرکت کنند. دو نفر از بانوان استان نیز در رشته «اسپید‌اسلالوم» و سرعت برای اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی بیان کرد: کارگاهی با حضور مدرس خارجی در رشته «اگرسیو» برای اعضای تیم استان به دلیل حضور این رشته در المپیک 2020 برگزار کردیم و برای حضور ورزشکاران استان در المپیک در این رشته تلاش می‌کنیم.

عجم تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی کشور که در رشته اگرسیو برگزار شد در بخش حرفه‌ای موفق به کسب مقام سوم شدیم. به دلیل عملکرد خوب دروازبان تین اسکیت هاکی استان این ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته مرحله دوم مسابقات لیگ استان را در شهرستان تربت حیدریه برگزار کردیم. اعزام تیم زیر 12 سال دختران و پسران را به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی تهران خواهیم داشت.

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی اظهار داشت: در استان سالن اختصاصی برای هیئت اسکیت نداریم ولی اگر زمینی برای این منظور در اختیار ما قرار بگیرد اسپانسر برای ساخت آن در اختیار و توان ساخت آن را خواهیم داشت. همکاری خوبی با هیئت پزشکی، ورزشی در زمینه استعدادیابی داریم، خانواده‌ اسکیت حامی، پشتوانه و سرمایه اصلی ما در این رشته هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + بیست =

دکمه بازگشت به بالا