خراسان

سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل تولید لوازم خانگی در خراسان رضوی است

لوازم خانگی ایرانی

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی خراسان‌رضوی گفت: کمبود نقدینگی و نبود سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل تولید لوازم خانگی در خراسان رضوی است.

احمد مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: کمبود نقدینگی در بخش تولید لوزام خانگی سبب شده برخی از مشکلات در این حوزه به وجود آید که نتوان آن را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: نبود سرمایه در گردش سبب شده تعداد زیادی از واحدهای تولید لوازم خانگی در خراسان‌رضوی فعالیت خود را ادامه ندهند و در نتیجه بازار از دست آنها خارج شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی خراسان‌رضوی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌هایی که برای بهبود وضعیت تولید لوازم خانگی در نظر گرفته می‌شود به صورت عقیم اجرا می‌شوند، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال یکی از این طرح‌ها در مورد کارت اعتباری بوده که نه به درستی اجرا شد و نه مردم از آن استقبال کردند.

مظاهری افزود: برخی از طرح‌هایی هم که در مورد لوزام خانگی قاچاق گفته می‌شود کاملا موقتی بوده و برای اینکه بتوان بازار را در این حوزه مدیریت کرد باید امکان تولید به اندازه را ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت محصولات خارجی و ایرانی از نظر تولید و در مقایسه باقیمت‌های آنها تفاوت آنچنانی وجود نداشته و به همین علت باید بتوان فرهنگ خرید اجناس ایرانی را در میان اقشار مختلف به‌وجود آورد تا مردم از تولیدات کارخانه‌های داخل استقبال کرده و مشکلات واحدها هم کاهش داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 8 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا