مشهد

سرما به استقبال زائران امام رضا(ع) می‌رود/ کاهش محسوس دمای خراسان رضوی از فردا

رئیس مرکز پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای حداقل شهر مشهد تا روزهای پایانی هفته به هفت درجه زیر صفر می‌رسد که با توجه به درپیش بودن شهادت امام رضا(ع)، روزهای سردی در انتظار مشهد است.

خبرگزاری فارس: سرما به استقبال زائران امام رضا(ع) می‌رود/ کاهش محسوس دمای خراسان رضوی از فردا

 

یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از کاهش محسوس دمای هوای مشهد و سراسر استان طی روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: امروز شاهد وضعیت ابرناکی و مه در شهر مشهد و سایر نقاط استان هستیم، اما از فردا شب با گسترش هسته بارش انتظار داریم بارش‌ها در سراسر نقاط استان آغاز شود.

وی ادامه داد: از اوایل روز دوشنبه شاهد بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان از جمله شهر مشهد و کاهش چشمگیر دما هستیم تا جایی که دمای حداقل دمای شبانه در بسیاری ازنقاط استان به منفی 10 درجه و حتی کمتر می‌رسد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: دمای حداقل شهر مشهد نیز تا روزهای پایانی هفته به هفت درجه زیر صفر می‌رسد و می‌توان گفت شهر مشهد با توجه به درپیش بودن شهادت امام رضا، روزها و شب‌های سردی را پیش رو دارد.

قائنی‌پور با تأکید بر اینکه طی روزهای آینده شاهد کولاک برف در محورهای مواصلاتی استان هستیم، گفت: احتمال دارد سیستم‌های حمل‌ونقل استان با اختلال در تردد مواجه شوند.

وی بیان کرد: شرایط ویژه‌ای در انتظار زائران پیاده است و توصیه می‌شود از تردد پیاده در محورهای استان خودداری کرده یا تجهیزات لازم را همراه داشته باشند.

رئیس مرکز پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به دمای امشب شهر مشهد اظهار کرد: دمای امشب مشهد در سردترین ساعات به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا