مشهد

سرویس‌دهی ۴۰۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به زائران حرم مطهر رضوی

در روز عید قربان صبح دوشنبه ۲۱ مرداد ماه همزمان با خاتمه نماز عید، تعداد ۱۷۰ دستگاه اتوبوس از شش پایانه در محدوده مبادی خروجی ‌حرم مطهر سرویس‌دهی به نمازگزاران را انجام خواهند داد.

 همزمان با روز عرفه ۲۲۰ دستگاه اتوبوس و در صبح عید سعید قربان نیز ۱۷۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به همراه خطوط فعال در مسیر به زائران و مجاوران سرویس‌دهی می‌کنند.

همزمان با بیستم مرداد ماه (روز عرفه) ۵ پایانه موقت در مبادی خروجی حرم مطهر رضوی ایجاد و به منظور اجرای این طرح ۲۲۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به همراه اتوبوس‌های خطوط عبوری از حرم مطهر در ۶ پایانه برای ‌انتقال پیش‌بینی شده است.

این پایانه‌ها شامل پایانه شماره یک در خیابان شیرازی، پایانه شماره دو واقع در خیابان امام رضا(ع)، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT پایانه شماره ۳ خیابان شهید اندرزگو، پایانه شماره ۴ روگذر طبرسی، پایانه شماره ۵ نیز در خیابان شهید نواب صفوی و پایانه شماره ۶ پایانه شهید گمنام می‌باشداست که برای سرویس‌دهی به شهروندان و زائران در روز عرفه در نظر گرفته شده است.

همچنین در روز عید قربان صبح دوشنبه ۲۱ مردادماه همزمان با خاتمه نماز عید، تعداد ۱۷۰ دستگاه اتوبوس از همین شش پایانه در محدوده مبادی خروجی ‌حرم مطهر سرویس‌دهی به نمازگزاران را انجام می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا