فرهنگ و هنر

سریالی بر اساس «ارباب حلقه‌ها» ساخته خواهد شد

۳۷۲۶۳۴۴۲۶۷-۱۱۷۰x480

به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر به تازگی صحبت‌هایی از پتانسیل «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) برای سریال شدن به میان آورده و ممکن به زودی ساخت آن شروع شود. در ضمن، با اینکه آمازون استودیو اکنون به عنوان خریدار اصلی این سریال تلقی می‌شود، هر دو کمپانی از تایید رسمی این خبر خودداری کرده‌اند.

منابع مختلف می‌گویند که خبر ساخته شدن سریال «ارباب حلقه‌ها» فاصله‌ی زیادی با یک تایید رسمی دارد و صحبت‌هایی هم که تاکنون انجام شده در مورد مسائل قانونی و کپی رایت بوده است. مسئولان این پروژه حتی با یک نویسنده‌ی احتمالی هم مصاحبه نداشته‌اند.

این خبر تنها چهار ماه پس از به پایان رسیدن پرونده‌ی قضایی ۵ ساله‌ی بنیاد تالکین (Tolkien estate) و کمپانی برادران وارنر که با پرداخت ۸۰ میلیون دلار از سوی کمپانی دوم همراه بود، به میان آورده شده است. بنابراین ساخته نشدن این سریال نیز یک احتمال قوی محسوب می‌شود.

با توجه به هدایت‌های اخیر جف بزوس (مدیرعامل آمازون)، دنبال شدن این سریال توسط آمازون استودیو کاملا منطقی به نظر می‌رسد. این کمپانی مدتی است که به دنبال یک سریال خوب برای معرفی پلتفرم پخش ویدئوی خود می‌گردد و سریال «ارباب حلقه‌ها» (اگر ساخته شود) می‌تواند آمازون را به خواسته هایش برساند.

link canal 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا