مشهد

سهامداران همچنان منتظر اعلام جزئیات بسته راه حل مشکل پدیده از سوی استانداری

 
 456

 سهامداران شرکت پدیده شاندیز همچنان منتظر اعلام جزئیات بسته راه‌حل مشکل پدیده که از سوی استانداری خراسان رضوی به مدیران این شرکت ابلاغ شده هستند؛ اما فعلا هیچ خبری نیست.
* چرا هیچ خبری از اعلام جزئیات بسته راه‌حل مشکل پدیده نیست؟
*  بالاخره تکلیف ما سهامداران پدیده  چیست و بسته راه‌حل مشکل پدیده چه مشکلی را از ما حل می کند؟
* چرا مسئولان فکری به حال سهام داران پدیده نمی کنند؟! حداقل افرادی که دلال نبوده اند و یک بارسهام خریداری کرده اند و مبلغ سهامشان زیر 50 میلیون تومان است، می توانند به پدیده فشار بیاورند تا مبالغ آنان را بدهد.
* ما سهامداران پدیده برای وصول طلب خود با توجه به تعهدات داده شده از سوی شرکت تا کی باید انتظار بکشیم؟ برای رضای خدا چاره ای بیندیشید و اقدام عاجل بکنید.
* خراسان عزیزلطفا خودتان پیگیر حرف مردم وسهامداران پدیده بشوید. سپاس.
* خواهش می کنم، برای گرفتن حق ما از پردیسبان و پدیده کاری کنید و حق ما مردم ضعیف را بگیرید. با این کار دعای خیر خیلی ها را به دست می آورید.
این ها فقط چند پیامک از ده ها پیامکی است که طی دو روز گذشته به روزنامه خراسان ارسال شده است.
در خبری که شنبه گذشته به نقل از حجت الاسلام حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد در مجلس در صفحه 2 روزنامه خراسان منتشر شده بود، اعلام شده بود که نتیجه تلاش های فراوانی که در دو سطح استانی و ملی انجام شد، دستیابی به یک راه حل جامع برای مشکل شرکت پدیده بود. این راه حل با محوریت استان تهیه شد و خوشبختانه مورد تأیید مسئولان عالی رتبه ذی صلاح قرار گرفت و برای اجرا به استانداری خراسان رضوی ابلاغ شد. آن طور که استاندار خراسان رضوی گفتند این بسته به مدیران شرکت پدیده ابلاغ شده و امیدوارم به زودی مراحل اجرایی آن شروع شود. حسین زاده بحرینی از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص محتوای این بسته خودداری کرد و گفت: جزئیات این بسته را اگر لازم بدانند استاندار یا دادستان اطلاع رسانی خواهند کرد. مهم این است که بسته مزبور برای اجرا به مدیران شرکت پدیده ابلاغ شده است. محمد دهقان نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی نیز روز گذشته در گفت وگو با فارس اظهار داشت: طبق گزارشی که مسئولان مربوط داده اند، مسائل پدیده با 13 دستگاه از 14 دستگاه دولتی حل شده و مجوز مربوط به یک دستگاه دیگر هم در این هفته صادر می شود که با صدور این مجوز دیگر هیچ اختلافی بین شرکت پدیده با دستگاه های دولتی باقی نخواهد ماند.
طی روز شنبه و یک شنبه، خبرنگار خراسان برای پیگیری موضوع و دریافت اطلاعاتی درباره جزئیات بسته راه حل مشکل پدیده که از سوی استانداری خراسان رضوی به مدیران این شرکت ابلاغ شده، چندین بار با معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی تماس گرفت که وی پاسخ گوی تماس ها نبود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نه =

دکمه بازگشت به بالا