مشهد

سهامداران پردیسبان به کمیسیون اصل٩٠ مجلس امید بسته‌اند

عضو کمیسیون اصل٩٠ مجلس گفت: پرونده شرکت پردیسبان برای بررسی در کمیسیون اصل٩٠ مجلس مطرح شده است.
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، شرکت های سرمایه گذاری پدیده، گروه محصولات تبرک، شرکت سرمایه گذاری پردیسبان و … از جمله شرکت های مطرح در استان خراسان رضوی هستند که به شدت درگیر مشکل کمبود نقدینگی هستند و گرچه مقرر شده بود تا 15 مهرماه که موعد فرستادن پرونده به دادگاه تعیین شده بود، تکلیفشان مشخص شود اما به نظر می‌رسد هنوز اقدامی عملی در راستای پرداخت مطالباتشان صورت نپذیرفته است.

پرونده پردیسبان به کمیسیون اصل٩٠ رفت

و اما داوود محمدی، عضو کمیسیون اصل٩٠ مجلس گفت: در پی شکایت سهام‌داران پردیسبان پرونده این شرکت، برای بررسی در کمیسیون اصل٩٠ مجلس مطرح شده است.

بنابراین گزارش اواخر هفته گذشته حدود ۲۰۰ نفر از سهامداران شرکت سرمایه گذاری پردیسبان در مشهد مجددا اعتراض خود را نسبت به روند طی شدن کند پرونده اعلام کردند.
این سهامداران به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مراجعه کردند و خواستار پاسخگویی شدند.
همچنین در روزهای گذشته، جمعی از سهام‌داران شرکت پردیسبان در مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار محاکمه مدیران این شرکت و تعیین تکلیف وضعیت سهامشان شده بودند.

این سهامداران معترض در تجمع اعتراضی خودشان بنری داشتند که بر روی آن خطاب به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نوشته شده بود:

« شرکت کاغذی پردیسبان ایرانیان با استفاده از رسانه ملی و تبلیغات گسترده، هزاران نفر از مردم فهیم ایران را فریب داده است. اکنون از آن مقامات اقدام فوری در محاکمه و اشد مجازات را برای مدیرانش خواستاریم.»

در پی این تجمع سه نفر از نمایندگان سهام‌داران پردیسبان اجازه یافتند که با داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس دیدار کنند. سهام‌داران پردیسبان در دیدار با این نماینده مجلس، ضمن گلایه و ارائه شکایت‌نامه، خواستار حمایت از سهام‌داران شدند.

گفتنی است چندی پیش دادستان عمومی و انقلاب مشهد درباره شرکت پرديسبان گفته بود که مديران پرديسبان در مشهد فعلا با قرار، آزاد هستند؛ قول هايي داده اند که بتوانند نقدينگي را فراهم کنند.
وي همچنین با اعلام اینکه شعبه مربوط دوباره آن ها را احضار و بعضي را جلب کرده است تا به تعهداتي که داشته اند، عمل کنند از پیگیری این پرونده خبر داده بود.

سهامداران پردیسبان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا