مشهد

“سهراب و آغاز گرگ” در مشهد روی صحنه می‌رود/ برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در مشهد

اخبار کوتاه

نمایشگاه شوق بهشت در نگارخانه رضوان، نمایش “سهراب و آغاز گرگ” در سالن اصلی تئاتر مشهد، نمایشگاه نقاشی “سمانه احسانی‌نیا” از مهم‌ترین خبرهای فرهنگی امروز خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، هشت بانوی نگارگر تهرانی، آثار خود را به نگارخانه رضوان آورده‌اند تا در فرصتی یک هفته‌ای این آثار را به تماشا بگذارند.

حمید ظریف صدر مسئول نگارخانه رضوان افزود: در این نمایشگاه که امروز ساعت ١٧ روز شنبه ١٣ شهریور دایر می‌شود؛ ٣� اثر نگارگری از خانم‌ها زهرا قاضی‌پور، صدیقه احمدی، نازی عظیمی، سوگل صحرایی، زهرا نوایی لواسانی، خدیجه رجبی، زهرا محمدی‌گونه و دلارام فغانی به مدت یک هفته در نگارخانه رضوان به معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از نمایشگاه شوق بهشت تا ١٨ شهریور ماه صبح و عصر بازدید کنند نگارخانه رضوان در خیابان کوهسنگی ١٧ واقع شده است.

«سهراب و آغاز گرگ» در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود

نمایش «سهراب و آغاز گرگ» به نویسندگی و کارگردانی احسان روحی از 16 شهریور ماه در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد روی صحنه می‌رود.

در این نمایش حامد یزدی، فرخنده طالبی، میر حسین شماخی، وحید مرکزی و با حضور زهره مرادی و احمد ریحانه به ایفای نقش می‌پردازند و هادی شیبانی (دراماتورژ و طراح صحنه)، سینا افشار (طراح پوستر و بروشور)، مرتضی روحی (آهنگساز)، محمد اخروی (مدیر صحنه)، بهاره طالب خواه (منشی صحنه)، سجاد نور اللهی (اجرای دکور)، مجتبی فرزانه(مجری طرح)، محمدرضا جلوه (مشاور رسانه ای)، شهرام رضاپور (روابط عمومی)، خانم شندری (تهیه کننده) و سمیه باغبان (طراح لباس) فعالیت می‌کنند.

تئاتر درگز پس از 11 سال در جشنواره تئاتر خراسان رضوی نماینده دارد

نمایش «امپرسیون جیغ بنفش» پس از یازده سال، توانست به نمایندگی از تئاتر شهر درگز، در جشنواره‌ تئاتر استان خراسان رضوی (رضوان) حضور یابد.

«امپرسیون جیغ بنفش» به نویسندگی پیام لاریان به کارگردانی رضا صفاییان پس از 11 سال به عنوان نماینده شهر درگز به جشنواره تئاتر استانی رضوان راه یافت.

در این نمایش مراحل آماده‌سازی و تمرین خود را در شهر درگز طی می‌کند، هادی صالحیان، سهیل بابایی، محمدجواد قربان‌زاده، مهلا زارع و نینا گودرزی نقش آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل گروه عبارت‌اند از: مدیر صحنه رضا جلایری، طراحی صحنه رضا صفاییان، مدیر روابط عمومی زهرا حضرت‌قلی‌پور، سرپرست گروه احسان درسنی، مشاورین کارگردان حمید عابدی، علی سعیدیان، آهنگ‌سازی و موسیقی آریاز قنبریان.

برپایی نمایشگاه نقاشی مشهد

نمایشگاه نقاشی “سمانه احسانی نیا” در گالری آسمان هجدهم شهریور ماه افتتاح می‌شود؛ این نمایشگاه پنج شنبه هجدهم شهریورماه ساعت 18 با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا بیست و سوم شهریورماه به کار خود ادامه خواهد داد و در طول دوران برگزاری هر روز از ساعت 18 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است.

گالری آسمان در بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد 38 واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا