خراسان

سه انتصاب جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

طی احکامی جداگانه رئیس اداره هنرهای نمایشی استان، رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری استان و رئیس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب شدند.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سیدحجت طباطبایی، عباس خوش‌آهنگ و جواد روشندل را به ترتیب به عنوان رئیس اداره هنرهای نمایشی استان، رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری استان و رئیس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب کرد.
در بخشی از حکم سیدسعید سرابی برای طباطبایی آمده است: « هنر نمایش، هنری کهن و دیرینه است که اندیشه‌های معنوی را در جامعه سرایت می‌دهد. هنرمندان این عرصه، در سرزمین ما و به ویژه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بر محملی از باورها و ارزش‌های اسلامی و منطبق بر سیاستگذاری عرصه هنر برای توسعه این هنر ارزشمند در تلاش بوده‌اند. این امر مهم از ضرورت‌های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در سال‌های اخیر نیز بوده است که خوشبختانه نتایج ارزشمندی در پی داشته و باعث تداوم اندیشه‌های اخلاقی و دینی و استمرار آن در صحنه‌های تئاتر گردیده است و استان خراسان رضوی را به یک قطب هنر نمایش در کشور تبدیل نموده است و همین خصایص، توجهات ویژه به عرصه هنر نمایش استان را می‌طلبد. با استعانت از خداوند متعال و امید به آینده‌ای روشن ضمن تشکر و تقدیر از خدمات برجسته شما در طی دوران همکاری، جنابعالی به سمت رئیس اداره هنرهای نمایشی استان منصوب می‌شوید.»
همچنین در بخشی از حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای خوش‌آهنگ آمده است: « با عنایت به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دنبال آن، توسعه این هنر مبتنی بر قوانین و برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، این مهم در سرلوحه امور و از دغدغه‌های هنری و فرهنگی این اداره کل قرار داشته است و همین امر استان خراسان رضوی را به یک قطب سینمایی کشور تبدیل نموده است. با لحاظ موارد فوق و با عنایت به لزوم توسعه بیش از پیش بسترهای صحیح سینما در استان و اهمیت خاص آن، نظر به سوابق و تجربیات و دانش پژوهی جنابعالی در عرصه سینما، به عنوان رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری استان منصوب می‌شوید.»
در بخشی از حکم سرابی برای روشندل نیز آمده است: « تحقق اهداف و سیاست‌های فرهنگی در نظام ارزشی جمهوری اسلامی ایران و ترویج اندیشه‌های معنوی اخلاقی مبتنی بر قوانین مربوط و آموزه‌های دینی در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی از ضرورت‌های مهم و قابل توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بوده است. با توجه به اهمیت این امر خطیر و نظر به سوابق ارزنده و تجربیات گرانقدر سالیان متوالی در هم‌اندیشی با هنرمندان استان و تعهد و تقید به ارزش‌های دینی و بنا به پیشنهاد معاون محترم هنری و سینمایی، به عنوان رئیس گروه امور هنری منصوب می‌شوید.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا