ورزش

سیاه جامگان- ذوب آهن؛ دیدار پرماجرا در ثامن کلید می‌خورد

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و سیاه جامگان مشهد

هفته نخست لیگ برتر امشب با دیدار سیاه جامگان و ذوب آهن در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، تیم‌های سیاه جامگان و ذوب آهن اصفهان امشب در چارچوب هفته نخست لیگ برتر هفدهم در مشهد مقدس رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

رقابت‌های لیگ هفدهم قطعاً جذاب‌تر از دوره قبل خواهد بود زیرا بازیکنان و مربیان متعددی در لیگ جابجا شده‌اند و مدعیان قهرمانی لیگ برتر نیز بیشتر شده‌اند و مدافع عنوان قهرمانی قطعاً کار سختی برای دفاع از عنوان خود در این رقابت‌ها خواهد داشت.

تیم‌های مشهدی سیاه جامگان و پدیده نیز با قدرت‌تر از فصل قبل وارد لیگ شده‌اند و در این میان سیاه جامگان امشب در نخستین دیدار خود باید به مصاف شاگردان امیر قلعه نویی در ذوب آهن برود؛ دیداری که شاید تا همین ۲۴ ساعت قبل هم هنوز معلوم نبود در کدام ورزشگاه قرار است برگزار شود و حتی شنیده می‌شد که شاید بازی به بجنورد برود اما در نهایت در مشهد و در ورزشگاه ثامن قرار است برگزار شود.

سیاه جامگان پس از آن که از میانه‌های فصل گذشته سکان هدایت خود را به مربی باتجربه فوتبال خراسان یعنی اکبر میثاقیان سپرد روزهای آرام‌تری را تجربه کرد و کم کم در لیگ سال گذشته اوج گرفت و در نهایت در روز پایانی موفق شد جواز حضور مجدد در لیگ برتر را بگیرد و از سقوط به دسته پائین‌تر فرار کند.

سیاه جامگانی‌ها از دو فصل پیش خود باید عبرت گرفته باشند و می‌خواهند از همین ابتدای فصل حداکثر امتیازات را جمع کنند تا کارشان به اما و اگرهای روز پایانی نرسد.

از سوی دیگر ذوب آهن امسال سر و شکل جدید به خود گرفته است و با به کارگیری امیر قلعه نویی درصدد است در قواره یک مدعی ظاهر شود که البته کار سختی است اما قلعه نویی تجربه کار در اصفهان را دارد و شاید بتواند دیگر تیم اصفهانی را نیز قهرمان لیگ برتر کند.

مصاف میثاقیان و قلعه نویی در روز افتتاحیه لیگ می‌تواند جذابیت آغاز لیگ را دوچندان کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا