ورزش

سینا عشوری:بازی تراکتورسازی مهم‌تر از دربی پایتخت/ روزهای بالا و پایین زیادی داشتم

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران تیم تراکتورسازی نشان دادند که بازی تیم‌شان مهم‌تر از دربی پایتخت است.

سینا عشوری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز اظهار داشت: بعد از ۱۱ ماه با شرایط خوبی به ترکیب تیم تراکتورسازی بازگشتم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شوم.

وی گفت: از هوادارانی که در بازی برابر فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه حضور یافتند، تشکر می‌کنم و آنها نشان دادند تیم بازی تراکتورسازی مهم‌تر از دربی پایتخت است.‌

وی گفت: جام حذفی آسان‌ترین راه برای رسیده به لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است و آقای گل‌محمدی هم تبحر خاصی در جام حذفی دارد و انشاالله کاپ جام حذفی را به تبریز آورده و به هواداران تیم تقدیم خواهیم کنیم.

وی گفت: دیداری بعدی ما برابر ذوب‌آهن اصفهان بازی سختی است و تیم حریف کادر مربیان و بازیکنان خوبی دارد و ما هم برای کسب ۳ امتیاز در این بازی به مصاف تیم ذوب‌آهن می‌رویم و تراکتورسازی واقعی را از این هفته خواهید دید.

عشوری گفت: در این یک سال گذشته که مصدوم بودم روزهای بالا و پایین زیادی داشتم، از تمامی کسانی که در دوران مصدومیتم از من حمایت کردند تقدیر و تشکر می کنم و تلاش می‌کنم با درخشش خود در تیم تراکتورسازی ‌پاسخ محبت این عزیزان را بدهم.

تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور برابر تیم فجر سپاسی شیراز به برتری ۵ بر ۲ رسیده و به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات صعود کرد.

تراکتورسازی در مرحله قبلی نیز در مشهد برابر پدیده به پیروزی ۲ بر یک دست یافته بود.

حریف تیم تراکتورسازی در نیمه نهایی مشخص نشده و قرار است که هر مرحله مسابقات جام حذفی قرعه‌کشی صورت گیرد.‌

تیم تراکتورسازی تبریز در سال ۱۳۹۲ به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافته و در سال‌های ۵۵، ۷۳ و ۹۵ نیز به دیدار فینال این مسابقات صعود کرده بود، اما با شکست در بازی پایانی از کسب جام بازمانده بود‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا